poniedziałek, 30 lipca 2012

HAUL :))

Będąc na zakupach, nie mogłam przejść obojętnie obok Marionnaud, gdzie była wyprzedaż do 70 %... Akurat na wyprzedaży były produkty, które bardzo chciałam wypróbować :)




the Balm, cień do powiek w kolorze Shameless Shana cena 25zł, cena regularna 41zł
the Balm, cień do powiek w kolorze Racy Kacy cena 25zł, cena regularna 41 zł 
Bardzo dobre cienie, które kusiły mnie już od pewnego czasu... Jeśli chcecie je zobaczyć z bliska dajcie znać :)




Berkeley Square, mydło w puszce 25 zł, cena regularna ok. 40 zł






Marionnaud, tonik odświeżający 12 zł, cena regularna ok. 25 zł
Marionnaud, mleczko do demakijażu 12 zł, cena regularna ok. 25 zł




Uwielbiam wyprzedaże, a Wy? x


6 komentarzy:

  1. Nie wiem jak inni, ale ja chcę zobaczyć cienie z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie opakowania:) bajeczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie zobaczę kolorki, te cienie są wspaniałe, kupiłam raz, ale niestety musiałam zwrócić, bo Pani ekspedientka pomyliła kolory i dostałam zupełnie inny:( Potem już mojego koloru nie było, no nic może jeszcze kiedyś upoluję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś kolorów cieni ;)

    OdpowiedzUsuń