czwartek, 19 lipca 2012

Lancome - Artliner


Bardzo lubię eyelinery, używam prawie codziennie :) Moje ulubione to te posiadające aplikator w formie gąbki. W swojej kolekcji posiadam ich kilka, ale ten najlepszy to Lancome Artliner...



Opis:
Eyeliner posiada unikalny aplikator w formie gąbki, który umożliwia zrobienie precyzyjnej kreski na powiece. Pozwala stworzyć dowolny kształt i łatwo się rozprowadza. Ma bardzo dobrą pigmentację i zapewnia intensywny i głęboki kolor. Jest bardzo trwały.
Cena: ok. 130zł




Moja opinia:
Jest to bardzo dobry i trwały eyeliner, jest wydajny i wystarcza na długo.
Ma świetny aplikator dzięki, któremu łatwo jest namalować idealną kreskę na powiece. Malowanie nim to sama przyjemność :) Trzyma się cały dzień, nie rozmywa się i nie kruszy. Sprawdziłam go w ponad 30 stopniowych upałach i trzyma się idealnie. Ma piękny kolor - intensywna i nasycona czerń, która ładnie prezentuje się na oku i je podkreśla. Używam go bardzo długo i na pewno kupię kolejny raz.


Lubicie eyelinery? Jakie są wasze ulubione? Dajcie znać :) x


10 komentarzy:

  1. bardzo ładna intensywna czerń :) chociaż ja się przyzwyczaiłam do tego eyeliner z Eveline i nie mogę się z nim rozstać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam raczej żelowych linerów, ale narobiłaś mi ochoty na spróbowanie tego Lancome ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim. Chociaż jestem fanką żelowych eyelinerów, ten mnie co jakiś czas ksui.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za idealna kreska! Już widać, że jest godny polecenia =)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam eyelinery! codziennie używam, jednak wolę te z pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony to chyba ten żelowy od essence :) Używam czasem, jak chcę kreskę.. jednak ja mam takie 'fazy' w makijażu i raz robię kreskę a raz mam inny pomysł na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PS: Jak Ty to zrobiłaś, że masz już 17 obserwatorów ? Ja staję ciągle przy 7 i nic nie rusza dalej.. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go lubię, choć nie mam porównania z innymi, to mój pierwszy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej lubię żelowe eyelinery z Make up Atelier Paris lub z Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń