czwartek, 12 lipca 2012

LUSH - Aqua Marina

                                                        LUSH - Aqua Marina
                                        Pasta myjąca do twarzy




Opis: 
Łagodny czyścik, zawierający aloes, algi oraz glinkę kaolinową. Działa uspokajająco na podrażniona skórę, orzeźwia i oczyszcza. Pozostawia skórę gładszą, jędrniejszą i odnowioną. 
Termin przydatności - 3 miesiące.


Skład: Glycerine, Calamine Powder, Kaolin, Irish Moss Gel (Chondrus crispus), Organic Aloe Vera Gel (Aloe barbadensis), Fine Sea Salt, Nori Seaweed (Algae), Sweet Orange Oil (Citrus Aurantium dulcis), Patchouli Oil (Pogostemon cablin), Carrageenan Extract (Chondrus crispus), Perfume


Cena:  30 - 40 zł/ 100g


Plusy:
  • zmniejsza zaczerwienienia na twarzy
  • uspokaja skórę
  • zmniejsza pory
  • skóra staje się gładka
  • bardzo wydajna
  • nie zapycha
  • zapach 

Minusy:

  • przy niedokładnym zmyciu na twarzy zostaje biały nalot
  • słaba dostępność w Polsce
Podsumowując:

Kolejny ulubieniec z LUSHA :))  Używam go codziennie od 2 miesięcy. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i na pewno kupię go ponownie :) 



6 komentarzy:

  1. Ooo widzę LUSHowa maniaczka :) Ja nigdy nie miałam przyjemności mieć cokolwiek z LUSH, moze kiedyś :) Chciałabym zobaczyć Twój zbiór kosmetyków, a może jakieś recenzje kosmetyków kolorowych ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawde z Lusha lubie tylko 2 szampony w kostce i aqua marine, reszta moim zdaniem jest beznadziejna... testowałam duzo ich kosmetykow przez ostatnie 2 miesiace i wiekszosc robila mi krzywde na twarzy :(

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten czyścik - za to szampony w kostce to dla mnie jakaś pomyłka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, właśnie kupiłam tą pastę, mam nadzieję, że będzie się spisywac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W długi majowy napadłam na praskiego Lusha i kupiłam sobie ten czyścik :) Na razie mój nr to LTGTR :)

    OdpowiedzUsuń