sobota, 14 lipca 2012

Maseczka Zamian Pore minimizing GOLD CACAO PACK

 Uwielbiam azjatyckie kosmetyki, a gdy znalazłam tę maseczkę z kakao i drobinkami złota  wiedziałam, że muszę kupić :)) 


Zamian Pore minimizing GOLD CACAO PACK




Opis:
Jest to maseczka oczyszczająca i zwężająca pory, ma działanie lecznicze. W tubce znajduje się puder kakaowy, drobinki złota, kwas hialuronowy, koenzym Q10, wyciąg z aloesu i roślinny kolagen.

Cena: ok. 10na ebay / 150g

Plusy:
  • pięknie pachnie czekoladą 
  • nawilża
  • zmniejsza pory 
  • ujędrnia
  • skóra jest gładka i miękka
  • rozjaśnia i rozświetla
  • wydajność
  • redukuje zaczerwienienia 
Minusy:
  • dostępność ( tylko na ebay )    
Podsumowując: 
Używanie tej maseczki to sama przyjemność. Pięknie pachnie czekoladą i ma złote drobinki, a do tego wspaniale działa na skórę :)) Używam jej 2 - 3 razy w tygodniu, zostawiam na twarzy na 20 min i zmywam. Polecam :)  

6 komentarzy:

  1. Ojej.. wygląda jak błotko :D ciekawe :) musisz fajnie wyglądać jak masz ją na twarzy, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę jej poszukać na ebay ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam :) po moich przejsciach z innymi maseczkami w koncu znalazlam tą idealną :p

      Usuń
  3. Chcę to... tylko to opakowanie mi nie pasuje od względem estetycznym. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą maskę i bardzo ją lubię.:D
    Tylko mój pies wtedy szaleje, bo czuje zapach czekolady.:D

    OdpowiedzUsuń