wtorek, 17 lipca 2012

SkinFood - Good Afternoon Peach Green Tea BB Cream

        SkinFood - Good Afternoon Peach Green Tea BB Cream


Good Afternoon To seria 5 kremów BB, każdy jest przeznaczony do innego rodzaju skóry. Ja wybrałam Peach Green  Tea czyli ten dla skóry mieszanej i tłustej. 






Opis :
Krem ma funkcję matującą i kontrolującą wydzielanie sebum. Przeznaczony jest dla skóry mieszanej i tłustej. Dzięki wyciągowi z brzoskwiń skóra zostaje odżywiona, a dzięki zielonej herbacie zmatowiona i promienna. Posiada filtr SPF20 i PA+.


Cena: ok. 8$ na ebay/30ml


Posiadam odcień nr 2 (ciemniejszy). Na początku myślałam, że będzie za ciemny, ale po nałożeniu na twarz jaśnieje i to jest jego duży plus :) Krem ma gęstą konsystencję, ale bardzo łatwo i ładnie się rozprowadza.



Plusy:

  • pięknie pachnie
  • matuje skórę
  • długo utrzymuje się na twarzy
  • nie podkreśla suchych skórek 
  • ma dobre średnie krycie, ale do przykrycia jakiś większych niespodzianek potrzebny będzie korektor
  • cena
  • bardzo ładne opakowanie
  • idealny na lato


Minusy:

  • dostępność 


Podsumowując:
Jest to mój pierwszy krem BB z SkinFood i jak na razie bardzo dobrze się sprawdza. Jest świetny na lato i nawet ten ciemniejszy odcień się sprawdza przy mojej jasnej skórze ;)) Bardzo podoba mi się to, że posiada wysoki filtr oraz piękny zapach, który umila używanie go :)

Używacie kremów BB? Co o nich sądzicie? Dajcie znać w komentarzach :) x

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam kremów BB. Cały czas wydaje mi się, że będą miały za niskie krycie dla mnie.. i że są jakieś takie.. tłuste ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie obawy, np przy skin79 hot pink faktycznie jest niskie krycie i jest tlusty - uzywam go bardzo rzadko, ale to chyba jedyny taki w mojej kolekcji... np kremy z Lioele mają bardzo dobre krycie, Triple Solution jest prawie jak podklad Estee Lauder DW :))

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że widziałam go dostępnego w jakimś sklepie internetowym, polskim, więc chyba nie tylko na ebayu można go dostać... W każdym razie bardzo się nad nim zastanawiałam, ale na razie poprzestałam na zakupie "zwykłego" podkładu. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak, ale ja nie wchodze na polskie sklepy sprzedajace azjatyckie kosmetyki, bo ceny maja wyzsze i sie nie oplaca :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście pięknie pachnie, ale nie robi u mnie nic z obietnic producenta a już na pewno nie matuje i nie reguluje sebum. Trzyma się też krótko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ze u Ciebie sie nie sprawdzil :(

      Usuń
  4. z tej firmy jeszcze żadnego kremu BB, ale z pewnością się kiedyś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką kremów BB, może jeszcze nie trafiłam na ten odpowiedni

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie stoję przed nowym wyborem... dotychczas używałam skn79 i byłam z niego bardzo zadowolona, jednak chcę czegoś więcej :D i zastanawiam się nad mishą, może nad skinfood.. sama już nie wiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten sam kremik już dość długo i bardzo go lubię. Idealny dla cery mieszanej. Całkiem fajnie kryje niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń