środa, 25 lipca 2012

STENDERS - Lawendowy peeling solny do ciała

Bardzo lubię sklep Stenders i często do niego chodzę. Najbardziej lubię ich mydła, które zawsze kupuję w dużych ilościach :) Ostatnio przy zakupach dostałam ten lawendowy peeling...




Opis producenta:
Peeling solny z olejem z jojoby, słodkich migdałów, masłem shea i lawendowym olejkiem eterycznym i zmielonymi pestkami migdałów, delikatnie oczyszcza, regeneruje i odżywia skórę. Peeling ma ziołowy zapach pól elizejskich. Polecany do wszystkich typów skóry. Nie zawiera oleju mineralnego i parabenu. 
Cena: 56 zł / 300g




Moja opinia:
Jest to bardzo dobry peeling. Ma rzadką konsystencję, ale korzystanie z niego to sama przyjemność. Dobrze oczyszcza i odżywia skórę zostawiając ją nawilżoną i miękką. Posiada piękny zapach, który zostaje długo na skórze :) Bardzo mi się spodobał i chętnie go kupię :)


Używałyście kosmetyków Stenders? Jakie są wasze ulubione peelingi? x

2 komentarze:

  1. Już gdzieś niedawno widziałam recenzję tego peelingu, wygląda bardzo przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam niczego z tej firmy ale peeling wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń