czwartek, 23 sierpnia 2012

Clinique Repairwear Laser Focus - serum idealne?

Clinique
Repairwear
Laser focus
serum do twarzy

Opis producenta:
Silnie działające serum pozwala każej skórze zwalczać linie, zmarszczki i uszkodzenia spowodowane promieniami słonecznymi. W 4 tygodnie zauważysz wyraźnie zmniejszenie widoczności linii i zmarszczek oraz poprawę tekstury skóry. Prezyzyjnie wyznaczony cel i wspaniałe rezultaty.

Cena: 260zł / 30ml



Jakiś czas temu przy zakupach w Sephorze dostałam 2 buteleczki tego produktu ( 15ml i 7ml ). Nigdy wcześniej nie używałam serum odmładzającego i zapobiegającego powstawaniu zmarszczek, ale już powoli zaczynałam się nad takimi kosmetykami rozglądać, więc Pani w Sephorze trafiła idealnie :) 



Serum ma wodnistą konsystencję przy czym jest wydajne - 22ml wystarczyło mi na 2 miesiące codziennego używania. Stosowałam tak jak zaleca producent 2 razy dziennie na twarz i pod oczy. Łatwo się go nakłada i szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze żadnej powłoki. 

Bardzo szybko na mojej twarzy zauważyłam efekty. Skóra stała się bardziej napięta 
i wygładzona, drobne linie (zwłaszcza pod oczami ) zniknęły.  Zwęża pory, co mi się szalenie podoba, bo rozszerzone pory to mój odwieczny problem...  
Uspokaja skórę i zmniejsza zaczerwienienia, cera staje się rozświetlona i wygląda zdrowiej. Podoba mi się to, że oprócz działania wygładzającego i przeciwzmarszczkowego, poprawia wygląd i koloryt skóry oraz pomaga w walce z niedoskonałościami. 

Serum spełnia wszystkie obietnice producenta i jestem z niego bardzo zadowolona. 
Przy najbliższej okazji chętnie kupię pełnowymiarowe opakowanie, bo bardzo spodobał mi się ten produkt :)


16 komentarzy:

  1. ojej jaka cena, jak na razie to na takie cacka mnie nie stać :|
    a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt z pewnością fajny, ale cena jest bardzo wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być świetny, chętnie bym go wypróbowała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm też mam gdzieś takie buteleczki próbkowe, muszę ich chyba poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj teraz widzę, że zrobiłam ogromny błąd oddając go mamie, miałam chyba 7ml, no nic postaram się go zdobyć następnym razem, skoro działa na pory;}

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ciekawe. Ja mam awersje do Clinique, ale gdyby mi gdzies probke wrzucili, chetnie bym sprobowala :) Nie tyle ze wzgledu na pory, co na napinanie skory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie ma przecudne ale zawartość jest dla mnie tajemnicą. NIgdy go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie na dniach wrzucam mini recenzję próbki tego serum, mnie w miare zachwyciło ale kurcze, potrzebuję do n iego dobrego nawilżacza bo zostawia moją skórę matową, a teraz tego już nie potrzebuję :)
    ale przyznaję - skuteczna bestia! Będę polować na miniaturki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To co piszesz brzmi zachęcająco, gdybym tylko miała wolne 260 pln... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobry deal w sephorze miałaś skoro dostałaś prawie pełnowymiarowy produkt za darmo jako próbeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cena zdecydowania powala...

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale mam nadzieję że znajdziesz coś co Cię zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też się na niego czaje choć nie ukrywam cena powalająca ... :) Zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę wypróbować:) bardzo lubię Clinique :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt działa rewelacyjnie. Jedno opakowanie 30 ml starczyło mi na 5 tygodni. Obecnie stosuje juz kolejne. Pierwsze efekty widoczne były już po 2 tygodniach, a po 4 to już rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń