piątek, 3 sierpnia 2012

Dr. Jart+ Black Label BB Cream

                                          Dr. Jart+ Black Label BB Cream




Opis:
BB krem dający efekt gładkiej i idealnej skóry. Zapewnia naturalny wygląd i komfort przez cały dzień. Kryje niedoskonałości i zaczerwienienia oraz ma działanie przeciwzmarszczkowe i oczyszczające. Posiada filtr SPF 25 / PA++.
Cena: ok. 26 $ na ebay




Moja opinia:
Testowałam 2 miniaturki każda po 5 ml i muszę przyznać, że jest to bardzo dobry krem BB. Ma średnie krycie, ale wystarczające aby przykryć zaczerwienienia, do większych niedoskonałości potrzebny będzie korektor. Ma gęstą konsystencję, ale bardzo łatwo rozprowadza się go na twarzy. Ładnie rozświetla twarz i nadaje naturalny efekt. Dobrze nawilża i utrzymuje się prawie cały dzień. Posiada wysoki filtr co jest dużym plusem. Bardzo podoba mi się efekt jaki ten krem daje na mojej twarzy i pewnie kupię pełnowymiarowe opakowanie :) Jest to jeden z lepszych BB kremów jakie używałam :)

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś srebrnego Jarta, szkoda, że taki ciemny:C

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam jeszcze żadnego kremu BB wiec sie nie znam :)
    ale ten wydaje się być ciekawym produktem

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kremy dr. Jart, jak dla mnie do tej pory najlepsze, ale w parze z jakością idzie też wysoka cena:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche droższe są niż inne, ale według mnie lepsze :)

      Usuń
  4. Od pewnego czasu wypróbowuję różne kremy BB i nie mogę jakoś się do nich przekonać... Hm.

    OdpowiedzUsuń
  5. po opisie wygląda zachęcająco, ale ja jakoś nie umiem sie przekonac do kremów BB. ostatnio uzywałam próbek z maybelline BB i... całkiem , całkiem;))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń