środa, 8 sierpnia 2012

GlossyBox sierpień 2012

Właśnie przyszedł do mnie sierpniowy GlossyBox i jego zawartość mi się podoba :) Tym razem w pudełku jest 7 produktów...





1. CHARMINE ROSE - kokosowy peeling do ciała, 50ml (44,80 / 200ml).
Peeling do ciała z drobinkami z łupin kokosa i sukru, który delikatnie złuszcza naskórek o perfekcyjnie oczyszcza ciało. Pozostawia skórę aksamitnie gładką i aromatycznie pachnącą.

Bardzo lubię peelingi, już sie nie mogę doczekac testowania szczególnie, że ten pięknie pachnie kokosem :)



2. CLARENA - krem do biustu z efektem Push Up, 30ml (76 zł / 200ml).
Krem do pielęgnacji biustu Push Up nawilża, regeneruje oraz ujędrnia, pozostawiając skórę gładką i aksamitną . Stosowany regularnie zwiększa objętość biustu i modeluje jego kształt.

Wypróbuję, ale nie interesuje mnie jakoś specjalnie ten produkt.



3. CLINIQUE - krem pod oczy All About Eyes, 5ml (165zł / 15ml).
Lekki krem po oczy zmniejszający widoczność opuchnięć, cieni i drobnych linii. Kremowo - żelowa formuła sprawia, że makijaż oczu dłużej się utrzymuje.

Miałam ten krem kilka razy i bardzo go lubię :)



4. L'OCCITANE - żel pod prysznic wzbogacony orzeżwiającym ekstraktem z werbeny, 
30ml ( 59zł / 250ml).
Wzbogacony orzeźwiająco - kojącym ekstraktem z werbeny żel delikatnie oczyszcza i otula skórę świeżym, intrygująco cytrusowym zapachem.
    L'OCCITANE - mydło z kawałkami liści werbeny, 25g (22zł / 75g).
Mydło z kawałkami liści werbeny delikatnie złuszcza skórę rąk i ciała podczas mycia. bogata, kremowa piana delikatnie perfumuje skórę cytrusowym zapachem. Nie wysusza skóry.

Bardzo podoba mi się zapach tych produktów, chętnie wypróbuję :)




5. SCHWARZKOPF PROFESSIONAL - szampon BC Oil Miracle, 30ml (ok. 55zł / 200ml).
Wzbogacony o olejek arganowy ułatwia rozczesywanie włosów i odżywia, nawet te suche i zniszczone, zapewniając im optymalną pielęgnację. Włosy stają się miękkie, jedwabiste i wyglądają zdrowo.

Nigdy nie stosowałam produktów tej firmy, pewnie zabiorę go na jakiś wyjazd :)



+ KRYOLAN DLA GLOSSYBOX - Lipstick Fashion, 30zł / 4g.
Jej kremowa konsystencja sprawia, że usta po aplikacji stają się jedwabiście gładkie i miękkie. Pomadka cechuje się zarówno właściowościami ochronnymi, jak i bogatą formułą.

Podoba mi się kolor, takie róże lubię :)





Subskrybujecie GlossyBox? Jak Wam się podoba sierpniowe pudło ? x


9 komentarzy:

  1. cyba najlepszy jest krem z clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze dzisiaj dzien docierania boxow :) Podoba mi sie :) Szczerze mowiac, wyglada lepiej niz Birchbox, na ktorego wlasnie czekam. Birchbox potrafi dowalic taka minuaturka, ze szok.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na swój :D widzę, że zawartość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie się zarejestrowałam... a tu u Ciebie taka niespodzianka :) Pomadeczka wygląda prześlicznie, podobnie jak krem Clinique - używałabym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie subskrybuję, jakoś mnie nie powala zawartość niestety:( z tego pudełka ciekawy jest szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie zawartosc tego glossy:)))) ladny kolorek pomadki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Na czym polega strona GlossyBox, nigdy nie miałam z nią do czynienia :)
    A co do szamponu z Alterra to pachnie przebosko i pozostawia fajne włoski!
    Dodaję do obserwowanych, bo bardzo mi się tutaj u Ciebie podoba :

    OdpowiedzUsuń