wtorek, 14 sierpnia 2012

L'Oreal, Studio Secrets Professional - baza wygładzająca

L'Oreal, Studio Secrets Professional 
Smoothing Resurfacing Primer
baza wygładzająca, udoskonalająca powierzchnię skóry 




Opis:
Baza wygładzająca, zmniejsza pory, eliminuje niedoskonałości : zmarszczki i linie mimiczne.

Cena: ok. 75 zł / 15ml

Moja opinia: 
Baza faktycznie wygładza, pory wydają się być mniejsze, pozostawia skórę aksamitnie gładką. Trochę przedłuża trwałość makijażu ( zwłaszcza w upały) ale bez rewelacji... 
Niestety baza zapycha i to tak konkretnie... Dawałam jej szansę kilka razy, ale efekt był zawsze taki sam :(  
Nie polecam jej nikomu i na pewno nie kupię ponownie :) 

Używacie baz pod makijaż? Jakie polecacie? Chętnie się dowiem :)

6 komentarzy:

  1. Tak właśnie podejrzewałam, że to może być mega zapychacz, dzięki, że potwierdziłaś moje obawy.
    Ja nie używam typowej bazy, mam filtr z bazą i on mi absolutnie wystarcza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tak podejrzewałam, a jednak kupiłam... :(

      Usuń
    2. No czasem niestety nie słuchamy swojej intuicji, też tak mam:D

      Usuń
  2. Bawiłam się testerem tej bazy jak jeszcze pracowałam w drogerii, faktycznie miła w użytkowaniu, ale jakiejś rewelacji nie widziałam. I po jakimś czasie się rolowała. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tę bazę na liście swoich zakupów, ale skoro zapycha, to chyba sobie ją podaruję..

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram, baza mnie tez zapchala... w zasadzie mozna sie obejsc bez bazy, u mnie szczegolnie trwalosci makijazu nie przedluzala...

    OdpowiedzUsuń