środa, 15 sierpnia 2012

LUSH - New ( szampon w kostce )

LUSH - New Shampoo Bar
szampon w kostce


Opis:
Korzenny szampon przeznaczony do włosów nadmiernie wypadających. W składzie znajdują się olejki z goździków, cynamonu, wawrzynu, które stymulują skórę głowy i mieszki włosowe do zdrowego wzrostu. Posiada olejek miętowy, który pobudza krążenie krwi oraz rozmaryn i pokrzywę, które nadają włosom blask.

Cena: ok. 30zł /55g

Moja opinia:
Jest to mój drugi szampon Lush, o pierwszym pisałam tutaj. New ma w sobie kawałki cynamonu, których się pozbyłam, bo zahaczały mi o włosy i bardzo mnie to denerwowało. 
Szampon bardzo dobrze oczyszcza i przyjemnie odświeża włosy, które dosłownie skrzypią :) Pozostawia włosy miękkie i delikatne w dotyku, które ładnie błyszczą. Bardzo łatwo się pieni i nie plącze włosów tak jak Squeaky Green. Ma piękny korzenny zapach, który unosi się w całej łazience :) Jest wydajny, używam go codziennie od 1,5 miesiąca i zostało go jeszcze bardzo dużo. Niestety nie zauważyłam aby po nim przestały wypadać mi włosy. Wypadają tak jak wypadały... Szkoda, bo dużo od niego oczekiwałam :(
Sama forma szamponu w kostce i to jak oczyszcza włosy bardzo mi się podoba. 
Chętnie spróbuję inne, ale do New raczej nie wrócę :)

Lubicie Lusha? :)

15 komentarzy:

  1. w życiu bym nie wpadła na to że to jest szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo mam go i jeszcze nie użyłam:D Po tej recenzji muszę jak najszybciej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo go lubię, kupuję co roku i wyraźnie widzę że poprawia stan moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię, szkoda tylko, że nie pomógł mi z wypadaniem włosów :(

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że są szampony w kostce. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie używałam ich produktów ale strasznie bym chciała, przy najbliższej okazji muszę sobie coś zakpić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się zaskoczyłam jak przeczytałam, że to szampon :P Ale jak go używać?;> Bo o tym nie mam zielonego pojęcia, nigdy nie słyszałam o takich prodyktach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o takiej rzeczy, ale na pewno wkrótce dowiem się więcej. :)

    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nie powstrzymuje wypadania włosów, może trzeba go stosować nieco dłużej?

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem fajnie wygląda, może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie się prezentuje, szkoda że nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym wypróbować któryś z ich szamponów, ale nie mogę podjąć decyzji jaki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Szamponów z Lusha jeszcze nie miałam, bo boję że podrażnią mi skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa forma szamponu ale chciałabym żeby jeszcze działał ;p

    OdpowiedzUsuń