czwartek, 30 sierpnia 2012

Paczka od Yves Rocher

W końcu po 1,5 miesiąca oczekiwania przyszła do mnie paczka z kosmetykami od Yves Rocher. 
Pokażę Wam teraz co kupiłam...





Monoi de Tahiti - Oliwka przedłużająca opaleniznę, nadaje się również na włosy, wzmacnia je i nadaje połysk.
Jest to mój letni must have. Uwielbiam tę oliwkę, sam zapach kojarzy mi się z wakacjami :)
Skorzystałam z promocji 2 za 1 czyli za oba produkty zapłaciłam 22zł. Żal było nie brać :)




Monoi de Tahiti  szampon - żel
Pachnie tak samo pięknie jak oliwka z tej samej serii.
Tutaj również była promocja 2 za 1 czyli za oba zapłaciłam 12zł.



Plaisirs Nature - żel do kąpieli i pod prysznic o zapachu wanilii, cena: 16 zł/400ml.

Plaisirs Nature - żel do kąpieli i pod prysznic o zapachu kokosa, cena: 16zł/400ml.



Beaute des Pieds - krem intensywnie odżywiający do stóp, cena: 15zł/50ml.
Peeling morelowy, cena: 15zł/50ml
Beaute des Mains - nawilżający krem do rąk, cena: 10zł/75ml.
Na te produkty też była promocja, normalna cena katalogowa jest o 30% większa niż ta, którą podałam. 



Produkty, które dostałam za darmo:

Cure Solutions - maseczka przywracające świeżość i blask, 50ml.
Vanille Noire - woda perfumowana, 5ml.




Muszę przyznać, że nie przepadam za Yves Rocher, większość ich kosmetyków mi nie odpowiada i bardzo rzadko tam kupuję. Tutaj skusiły mnie przede wszystkim oliwki w promocyjnej cenie, których po prostu nie mogłam nie wziąć. Z samych zakupów jestem zadowolona i chętnie będę używać. Nie podoba mi się jednak jak ta firma podchodzi do klienta, bo czy oczekiwanie na paczkę 1,5 miesiąca jest normalne? Dopiero po moim drugim telefonie łaskawie została wysłana... Nie podoba mi się to i raczej nie będę więcej od nich zamawiać, skutecznie mnie zniechęcili. Pomijam już fakt, że kosmetyki przychodzą w ogóle niezabezpieczone i są po prostu wrzucone do pudła, co u mnie skończyło się rozlanym żelem :(

A Wy co sądzicie o YR? 


15 komentarzy:

  1. bardzo udana paczka:) czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo słyszałam o tej firmie ale nigdy u nich nie zamawiałam. Faktycznie czas oczekiwania jest skandalicznie długi;/ i powinni lepiej zabezpieczać przesyłki. Ale miło z ich strony, że dołożyli takie gratisy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nic nie zamawiałam, ale może kiedyś...widzę tam dużo kosmetyków które chętnie bym wypróbowała :) żele muszą świetnie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Omijam. Ladnie te kosmetyki wygladaja i pachna (co do pachnienia, moja ulubiona wode de tualet wycofali, wiec niech sie w nos cmokna), ale niestety nie sa dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. zawartość bardzo fajna :) tylko... 1,5 miesiąca? ja bym im podziękowała

    OdpowiedzUsuń
  6. No to półtora miesiąca oczekiwania na przesyłkę to skandal:(
    Niemniej zakupy fajne, dobrze, że Ci się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale na serio tyle czekałaś???
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dziś dostałam przesyłkę z YR. Czekałam na nią z tydzień. Ciekawe czemu Ty aż tyle..? Kupiłam płukankę malinową do włosów. Pachnie obłędnie! Do tego wybrałam gratis kosmetyczkę. Ten peeling mnie ciekawi... morelowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to nie przepadam, ale też dawno nic u nich nie kupowałam, skusiła mnie ta oliwka letnia, jak dostanę jakąś ich fajną ofertę to skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra zakupy. Ale faktycznie takie oczekiwanie zniechęca. Mi się to na szczęście nigdy nie zdarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ich żele pod prysznic!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale dużo fajny produktów :)
    czekam na pierwsze opinie !

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię kosmetyki Yves Rocher, mają swoje perełki kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo nie, gdybym miała czekać 1,5 miesiąca to zdecydowanie darowałabym sobie u nich zakupy. Ja mam co miesiąc znizkę 40% u nich i zawsze się na coś skuszę, mam swoich faworytów, na szczęście mam mnóstwo butików w swoim mieście.

    OdpowiedzUsuń