poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Paczka z Korei :)

Przyszła do mnie właśnie paczka z Korei :) 
Zakupy zrobiłam na eBayu u sprzedawcy cosmetic.love, który ma też swój sklep internetowyZamawiałam tam już wiele razy i jest to jeden z moich ulubionych i sprawdzonych sprzedawców. Przesyłka jest darmowa, szybka (7dni) i zawsze do zamówienia dołączone są próbki :)
Pokażę Wam teraz co kupiłam...



Etude House - Top 10 Tear Drop Liner #4 Sun Light ( cena: 9$ )
Bardzo podoba mi się ten liner, ma w sobie drobinki, które pięknie prezentują się na oku :)



Etude House - Proof 10 Eye Primer ( cena: 8$ )
Bardzo interesuje mnie ten produkt, bo dużo dobrego o nim słyszałam. Ciekawe jak się sprawdzi :)



Etude House - Sleeping Pack ( cena: 12$ / 120ml ) 
Jest to mój pierwszy Sleeping Pack, długo zastanawiałam się, który wybrać... Zdecydowałam się na zielony czyli ten zwężający pory. 


Tony Moly - Peach Anti Aging Hand Cream ( cena: 7$ / 30g )
Mój ulubiony krem do rąk.


Missha - The Style Under Eye Brightener #1 Light Beige ( cena: 6$ / 6g )
Rozświetlający korektor pod oczy, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :)


Gifts :)


19 komentarzy:

  1. koniecznie napisz coś o tym korektorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię tego sprzedawcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna paczka, koniecznie daj znać jak u Ciebie sprawdzaja sie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam niecierpliwie na wrażenia z używania primera, wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks,for your comment on my blog.^^
    Would you like to follow each other????

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for the follow.<3<3<3
    Follow you back...:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super paczusia! uwielbiam ten moment rozpakowywania :D nawet gdy wiem dokładnie co jest w środku ten dreszczyk emocji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się obkupiłaś :)
    Urzekł mnie ten eyeliner, kolor jest piękny, może pojawi się jakiś makijaż z nim w roli głównej?
    Bo jeśli tak to czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pokażę ten eyeliner z bliska :)

      Usuń
  9. Uwielbiam paczuszki z Korei:D same wspaniałości kupiłaś, ciekawi mnie wszystko, więc czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oi fajne - i do tego próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale już same opakowania, ich kształt i wygląd zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię ten sklep i ciekawa jestem Twoich recenzji zakupionych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń