piątek, 10 sierpnia 2012

Prezenty :)

Dostałam niedawno paczuszkę od Gosi, pokażę Wam dziś co w niej znalazłam... 

L'OCCITANE - żel pod prysznic, balsam do ciała i kostka do kąpieli
Podoba mi się ten zestaw, a zapach ma cudny :)



ORGANIQUE - Serum do ciała
Bardzo ciekawy produkt, przyjemnie się go używa :)
ELANCYL - Peeling do ciała
ELANCYL - Balsam nadający naturalny efekt opalenizny
Bardzo lubię takie produkty, szczególnie balsam mi się przyda :)
OEPAROL - Krem kondycjonująco - nawilżający
Nigdy nie miałam kremów z tej firmy, bardzo chętnie spróbuję.



JOKO - pomadka Wet Lips J56
Bardzo ładny kolor :)




STENDERS - Kokosowo - waniliowe mleko do kąpieli
Cudownie pachnie, uwielbiam :)
ORGANIQUE - Glinka Ghassoul
Bardzo zaciekawił mnie ten produkt, nigdy nie używałam maseczek glinkowych.
Ta jest idealna dla mojej cery, ciekawe jak się sprawdzi :)


Próbki :)



Dziękuję za cudowną paczuszkę, sprawiłaś mi nią dużo radości :) x

10 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaa, ale fajności :) zwłaszcza Stenders- uwielbiam ich! :) pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, zazdroszczę w sensie pozytywnym :D
    Ciekawi mnie zwłaszcza glinka Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe produkty, sama chetnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń