poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Ulubieńcy lipca 2012

Pokażę Wam dziś produkty, których najczęściej używałam w lipcu :)


1. John Frieda, Full Repair Sheer Mist - mgiełka naprawczo - ochronna, cena ok. 30 zł.
Używam jej razem z odżywką z tej samej serii, bardzo lubię :)
2. John Frieda, Full Repair Deep Conditioner - intensywna odżywka, cena 40zł.
Moja ulubiona odżywka do włosów, włosy są po niej piękne, gładkie i błyszczące :)
3. LIERAC, Gel Douche Sensoriel - zmysłowy żel po prysznic, cena ok. 45 zł.
Pięknie pachnie i pozostawia nawliżoną skórę, jeden z lepszych żeli jakie używałam.
4. Essie, Sand Tropez, cena ok. 25 zł. 
Bardzo lubię ten lakier, długo trzyma się na paznokciach i podoba mi się kolor :)
5. Sephora - róz do policzków Corail Frisson 04, cena ok. 25 zł. 
Ma piękny koralowy kolor i złote drobinki, ładnie prezentuje się na policzkach :)
6. NARS - Laguna, cena ok. 150 zł.
Uwielbiam ten bronzer :)
7. Maybelline Color Tatto - 35 On and on Bronze, cena 24 zł.
Używam tego cienia codziennie, bardzo długo się utrzymuje i idealnie sprawdza się w upalne dni :)
8. STENDERS - Lawendowy peeling solny do ciała, cena 56 zł.
Bardzo lubię ten peeling, pisałam o nim tutaj.

Jacy są Wasi ulubieńcy? x

4 komentarze:

  1. nars laguna <3
    moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten Essie zaraz poszukam swatchy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez zdecydowanie Maybelline Color Tattoo, ale w kolorze Tough as Taupe :) No i moj bebek pierwszy na pewno.
    Kiedys bardzo sie napalilam na Lagune Narsa, ale chwilowo przeszedl mi szal na bronzery.

    OdpowiedzUsuń
  4. choruje na ten brązer, ale niestety cena mnie skutecznie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń