Image Map

piątek, 14 września 2012

Tony Moly: Dear Me Petite Cotton BB Cream

Tony Moly Dear Me Petite Cotton BB Cream



Cześć Dziewczyny
Przychodzę dziś do Was z recenzją kolejnego kremu BB z mojej dość sporej kolekcji. Tym razem będzie to Tony Moly Dear Me Petite Cotton BB Cream. Kosmetyki tej koreańskiej marki bardzo lubię, kojarzy mi się przede wszystkim z pięknymi opakowaniami, dobrymi kosmetykami i jak na razie nie trafiłam na żaden bubel.

Opis produktu:
Krem BB po którym skóra staje się delikatna i miękka, perfekcyjnie kryje wszystkie niedoskonałości i nie pozostawia tłustej warstwy. Posiada filtry SPF 30 Pa ++. Dostępny jest tylko w jedym odcieniu #1 Cotton Beige.

Cena: ok. 9$ na ebay

Swatche: 




Moja opinia:
Krem ma średnie krycie z łatwością przykrywa zaczerwienienia i drobne niedoskonałości, do większych potrzebny będzie korektor. Nie podkreśla porów, suchych skórek i pozostawia skórę matową na wiele godzin. Dopiero po 5 godzinach delikatnie zaczyna świecić mi się nos, co w przypadku bb kremów na mojej twarzy to świetny wynik :) Jedyną rzeczą jaka mi się nie podoba jest to, że krem dostępny jest tylko w jednym dość jasnym odcieniu. Jest to jeden z moich najjaśniejszych BB, ale na teraz kiedy moja skóra jest bardzo jasna sprawdza się idealnie. 

Oczekiwałam bardzo dużo od tego kremu i się nie zawiodłam. Na pewno kupię go ponownie :) Polecam go osobom z mieszaną, tłustą lub problemową skórą. 


x


8 komentarzy:

  1. szkoda że nie do suchej skóry bo szukam jakiegoś w miarę atrakcyjnej cenie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten jest typowo do mieszanej i tlustej. W atrakcyjnej cenie sa jeszcze kremy z serii Holika Holika Petit ( ok. 9$)i na pewno jest dostepny do cery suchej :)

      Usuń
    2. Skoro tak chwalisz to zainteresuje się tym wariantem dla skóry suchej. Ale zamawianie na ebayu czasem mnie przerasta:(

      Usuń
    3. Ja wlasnie zamowilam Holike w wydaniu Moisture, ale leci z Korei i pewnie doleci za 5 lat ;) Te nawilzajace zwykle maja troche mniejsze krycie jednak, ale ja je uwielbiam.
      A Tony Moly w ogole musze wyprobowac i sie przekonac, czy to fajne kosmetyki, czy tylko fajne opakowania :)

      Usuń
  2. testowałam, ale dla mnie za lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajny, ja właśnie jestem na etapie podejmowania decyzji o nowym BB, może ten kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jak dawno nie używałam kremów BB...

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie,ja narazie testuję BB z Garniera,ale jak mi się skończy to wypróbuję.Pozdrawiam i obserwuję;)Buziak;*

    OdpowiedzUsuń