niedziela, 16 września 2012

Zakupy w Sephora

Sephora to mój ulubiony sklep, pokaże Wam co ostatnio tam kupiłam :)

Puder sypki Chanel, 210zł/30g.
Mój ulubiony puder, używam go od kilku lat i ciągle pozostaję mu wierna :)


Zestawy Clinique, każdy w cenie 49zł. W kosmetyczce z serią Trunaround znajdują się:
Clinique, Turnaround Overnight Radiance Moisturizer: rozświetlający i ujędrniający krem na noc.
Clinique, Turnaround Instant Facial Masque: maseczka złuszczająca.  
Clinique, Turaround Concentrate Radiance Renewer: serum złuszczająco - rozświetlające.  


Natomiast w kosmetyczne z serią Repairwear znajdują się:
Clinique, Repairwear Uplifting Firming Cream:  krem nawilżający i ujędrniający dla cery mieszanej w stronę tłustej.
Clinique, Repairwear Intensive Eye Cream: silnie działający krem pod oczy. 
Clinique, Repairwear Laser Focus: serum, o którym pisałam tutaj.


Uwielbiam kupować takie zestawy z Clinique aby mieć możliwość przetestowania kilku kosmetyków z danej serii. Bardzo polecam Wam serię Turnaround, a szczególnie maseczkę, którą zawsze kupuję w takich zestawach. Jest rewelacyjna i wkrótce pojawi się jej recenzja :)
x

11 komentarzy:

  1. Też uwielbiam Sephorę, ale jeszcze nigdy nie skusiłam się na nic z pielęgnacji Clinique... Może dlatego, że zawsze najpierw idę w stronę kosmetyków do makijażu, a potem nie mam już funduszy.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też podobają mi się te zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow duże zakupy;)
    Mi na razie fundusze nie pozwalają na Sephorę;D

    OdpowiedzUsuń
  4. o fajnie ten drugi zestawik chętnie bym sobie zgarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie wypróbować jakiś zestaw CLINIQUE ;))

    U mnie zapowiedź nowości od Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. puder od chanel - mega jestem ciekawa jak ten produkt się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy! zazdroszcze tego pudru z chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zestawy!
    Puder z Chanel do mnie w tym tygodniu przyleci :)) nie mogę się doczekać, jestem ciekawa Twojej opinii!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się kompletnie rozczarowałam kosmetykami Clinique... ale puder od Chanel? Wow! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja o ja, jakie cudeńka :D uwielbiam takie zestawy jak Clinique zrobił.. za niewielką cenę można przetestować kilka produktów :) a puder Chanelowy kiedyś miałam, ale się pozbyłam :D nadal jednak o nim rozmyślam i pewnie kiedyś znów go kupię :D haha

    OdpowiedzUsuń
  11. zrób proszę recenzję tego chanelka :) coś mnie ten sypaniec kręci ;D

    OdpowiedzUsuń