poniedziałek, 10 września 2012

Zakupy z Wenecji

Kilka dni temu wróciłam z Wenecji, pokażę Wam co ze sobą przywiozłam...



Zajrzałam do Kiko, nigdy nie miałam nic z tej marki więc postanowiłam coś kupić. Najbardziej spodobały mi się półki z lakierami do paznokci, oferujące mnóstwo pięknych kolorów. Cena jednego lakieru to 2,5 €, kupiłam 3 w kolorach: 287, 373, 360. Najbardziej podoba mi się 287 i żałuję, że nie kupiłam więcej :(




Od lewej: 360, 287, 373.

Konturówki do ust: nr 206, 200, cena 1€.




Od lewej: 206, 200.

Tusz do rzęs Luxurious Lashes, cena 3,9 €.

Spodobał mi się i wróciłam po drugi :)



Potrzebowałam jasnego rozświetlającego cienia i zdecydowałam się na ten od Pupa, cena ok. 15 €.







Z kosmetyków nic więcej nie kupiłam, wybór jest praktycznie taki sam jak u nas i ceny są porównywalne więc się opanowałam :) 


Nie lubię kupować pamiątek, ale gdy w Pałacu Dożów zobaczyłam tę książkę to musiałam kupić. Uwielbiam piec wiec dla mnie pamiątka idealna :)






A tu najlepsze ciastka i nugat jakie w życiu jadłam :)


x

13 komentarzy:

  1. brązowy lakier z kiko <3 czekam na swatche

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te lakiery, wszystkie kolory świetne, schrupałabym takie Włoskie ciasteczko mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę niedługo w Wenecji i już wiem, gdzie mnie nogi poniosą - do Kiko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sesese czekam na moje kikusie :D również dostanę 360 :D jak to strawberry ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. No masz, a ja niedawno grasowałam po Ravennie i ani śladu po Kiko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze tych kosmetykow kiko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A może jakieś zdjęcia z Wenecji? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę takiej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama nie wiem co podoba mi się bardziej.. te ciastka i nugat czy lakiery Kikowe :P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery i cienie Kiko:)

    OdpowiedzUsuń