Image Map

środa, 17 października 2012

Lioele Blooming Shimmer Pearl Base

Lioele Blooming Shimmer Pearl Base



Długo zastanawiałam się czy skusić się na tę bazę, bo raczej preferuję te matujące. Doszłam jednak do wniosku, że może sprawdzi się jako rozświetlacz i wrzuciłam miniaturkę do koszyka na ebayu :)


Swatche:



w słońcu

w cieniu

Baza jest różowa i bardzo błyszcząca, ma lekką konsystencję i łatwo się ją nakłada. Jako rozświetlacz sprawdza się rewelacyjne, ja ją nakładam pod podkład i czasami na. Pięknie podkreśla kości policzkowe i daje naturalny efekt. Bardzo długo się utrzymuje, nie podkreśla porów i suchych skórek. Miniaturka (5ml) wystarczyła mi na 3 tygodnie codziennego używania, co jest bardzo dobrym wynikiem u mnie :) Pełnowymiarowe opakowanie ma 35ml i kosztuje ok. 16$. 
Jako bazę jej niestety nie polecam. Po nałożeniu na całą twarz otrzymuje się efekt błyszczącej różowej świnki :) Próbowałam trochę stonować ten efekt kryjącymi podkładami (np. Estee Lauder DW) i niestety błysk i róż przebijają się przez wszystko i dają bardzo tandetny i nienaturalny wygląd. 

Produkt jako rozświetlacz bardzo lubię i pewnie kupię pełnowymiarowe opakowanie :)

10 komentarzy:

  1. miałam tak samo z bazą essence, nie sprawdziła się jako baza pod podkład ale świetnie nadaje się jako rozświetlacz :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki rozświetlacz a cena też nie jet zła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pięknie, ale niestety do mojej tłustej cery by się nie nadawała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow, niesamowita tafla :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech u mnie ta baza jest sklasyfikowana jako kit roku;) tylko raz jej użyłam na całą twarz i wstydziłam się cały dzień, ale może jako rozświetlacz faktycznie by się sprawdziła:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ją tylko raz na cala twarz uzyłam i nigdy wiecej :D ale jako rozswietlacz jest swietna :)

      Usuń
  6. Zastanawiam się, czemu Koreańczycy tak bardzo upodobali sobie błyszczące bazy :o
    Z Boomerem Missha jest to samo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bałabym się jej użyć na całą twarz ale jako rozświetlacz na pewno tak. Bardzo lubię produkty lioele.

    OdpowiedzUsuń
  8. 3dbet thailand เว็บตรง มุ่งมั่นในการให้บริการที่มีคุณภาพและปลอดภัย pg ด้วยระบบที่มีความมั่นคงสูง การเข้ารหัสข้อมูลที่มั่นคง และระบบฝาก-ถอนที่สะดวกสบายด้วยทีมสนับสนุนที่พร้อมให้ความช่วยเหลือและแก้ไขปัญหา

    OdpowiedzUsuń