Image Map

piątek, 26 października 2012

MISSHA Under Eye Brightener - korektor pod oczy

Przyszedł czas na recenzję kolejnego azjatyckiego produktu, który jakiś czas temu pokazałam Wam w moim koreańskim haulu klik!
Jest to korektor po oczy od Missha, która słynie głównie z BB kremów. Ja osobiście za BB tej marki nie przepadam, ale chętnie sięgam po inne produkty :)

Korektor jest bardzo poręczny i można go mieć zawsze przy sobie. A to wszystko dzięki zgrabnemu opakowaniu :)


Missha opisuje ten korektor jako taki, który ma jednocześnie właściwości rozjaśniające i kryjące cienie pod oczami oraz inne niedoskonałości. Dostępny jest w 2 kolorach: Light Beige i Natural Beige.

Cena: ok. 5.50$ na ebay ( ja swój kupiłam u sprzedawcy cosmetic.love )
Pojemność: 6g


Jest bardzo łatwy w użyciu, a zawdzięcza to miękkiemu i przyjaznemu aplikatorowi.


Posiadam kolor Light Beige wpadający w żółć, ten drugi wydawał mi się za ciemny i za różowy, a w różu pod okiem nie wyglądam za dobrze. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, korektor idealnie stapia się z moją cerą :)



Korektor bardzo łatwo się rozprowadza, blenduje oraz nie zbiera się w załamaniach. Pięknie rozjaśnia obszary pod okiem, cienie i różnie przebarwienia.  Skóra jest rozpromieniona, korektor nadaje blasku i jednocześnie tuszuje zmarszczki i inne niedoskonałości.

Dodatkową zaletą produktu jest możliwość jego użycia w celu przykrycia różnych "niespodzianek".  Krycie ma całkiem dobre i idealnie sprawdza się też w takim użyciu :)

Bardzo polecam wszystkim ten korektor, jest naprawdę godny uwagi. Za niecałe 6 dolców otrzymujemy dobry i bardzo wydajny produkt, który z pewnością kupię ponownie :)
x

26 komentarzy:

  1. Też nie zachwyciły mnie bb Misshy. Ale korektor bym chętnie wypróbowała.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. no korektor wydaje się być super, tylko ja wole nie kupować przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od zawsze miałam na niego ochotę:D fajnie, że zrobiłaś recenzję:]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię takie płynne korektory do korygowania kształtu brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zastanawiałam się nad tym korektorem,ale myślałam że jest tylko pod oczy, zasugerowałam się nazwą :P Ale jeśli daje sobie rade z niedoskonałościami to ja na pewno się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myslalam, ze nadaje sie tylko pod oczy, ale kiedy skonczyl mi sie moj ulubiony korektor na niedoskonalosci zaczelam uzywac ten i sprawdzil sie rownie dobrze :)

      Usuń
  6. ten odcień może by nawet dla mnie pasował.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wypróbowałabym ten korektor, szkoda tylko że jest ciężko dostępny w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam korektorów, bo... nie mogę nigdy znaleźć takiego, który w pełni zaspokoi moje chyba wygórowane dość wymagania... Zachęciłaś mnie, ale mimo wszystko jeszcze trochę obawiam się zakupów na ebayu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam korektora z maca i jest super, szkoda, że cena już nie ale za tym chyba sie rozjrze na ebayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu ogarnąć tego ebaya:D Przy moim obecnym trybie życia (max 5 godzin snu), korektor to podstawa, a jako że mam suchą skórę, wszystko mi się zbiera i podkreśla zmarszczki :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie ma zdjęć jak wygląda pod oczami, bo w internecie jest niewiele recenzji a bardzo mnie zainteresował ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń