Image Map

wtorek, 2 października 2012

Zakupy - Essie, Bioderma, John Frieda

Byłam ostatnio na małych zakupach i oto co kupiłam :)

Uwielbiam Essie, więc będąc w TK Maxx nie mogłam przejść obojętnie obok zestawu trzech lakierów 
w cenie 49 zł. Do tego są to moje ulubione paznokciowe kolory - róże i czerwień :)

                                                                                                                   A-List, Raspberry, Miami Nice


A-List

Raspberry

Miami Nice

Wybrałam się do apteki po micel z Biodermy i akurat była promocja 1+1 gratis :) 
Jest to wersja Hydrabio, której jeszcze nie miałam, ciekawe czy będzie tak dobra jak Sensibio. 


W Sephorze do 14 października jest rabat -25% na całą linię Full Repair marki John Frieda, więc kupiłam moją ulubioną odżywkę :) 



                                                                            x

11 komentarzy:

  1. świetne zakupy! a zestaw Essiakowy ma świetne kolorki! rzadko kiedy się zdarza, że wszystkie kolory są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym Essie nieźle Ci się poszczęściło :) Czekam na swatche A-List!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten czerwony kolorek:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. miami nice jest piękny a maseczka z john frieda bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o chyba się wybiorę po tą odżywkę:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery Essie - przecudne... Ach, jak ja uwielbiam TK Maxx - zawsze można znaleźć jakieś perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory lakierów! Jak ja byłam ostatnio tk maxx to widziałam "trójki" Essie, ale się nie skusiłam ze względu na nieciekawe kolory. Takiego zestawu niestety nie było...

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiły Ci się fajne promocje. :) te czerwone lakiery essie boskie! różowy nie w moim stylu, ale nazwa fajna. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą czerwień w kolorze A list :) piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń