poniedziałek, 12 listopada 2012

Bath & Body Works: Liplicious, Berry Bellini

Bardzo lubię błyszczyki, a kiedy zobaczyłam, że oferuje je Bath & Body Works musiałam kupić :)

Mój jest w kolorze Berry Bellini.


Produkt znajduje się w zgrabnej, małej tubce o pojemności 14ml i kosztuje 16 zł.



Ma piękny malinowy kolor z drobinkami, które na ustach nie są aż tak bardzo widoczne.


 Na ustach daje naturalny efekt, taki półprzezroczysty.



Lubię go nosić na lip tint od Tony Moly i w takiej formie go zazwyczaj używam :)



Błyszczyk się nie klei przez co bardzo przyjemnie się go nosi. Dodatkowo ma formułę nawilżającą co jest ukojeniem do moich ust i nie muszę nakładać pod niego balsamu. Utrzymuje się kilka godzin, czyli ma trwałość jak typowy błyszczyk.

Najbardziej podoba mi się owocowy zapach i smak. Pierwszy raz mam do czynienia z błyszczykiem, który tak cudownie smakuje! Przez to mam ochotę na kolejne... :)

Kiedy będę w Bath & Body Works na pewno zaopatrzę się w więcej :)

x

18 komentarzy:

  1. Bath&BodyWorks czeka na Ciebie z serią kąpielova Paris :) Ja i zielone tarasy zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem i juz sie nie moge doczekac!xx

      Usuń
  2. w pierwszej wersji podoba mi się bardziej, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana: http://strefaprozniaka.blogspot.com/2012/11/tagowo.html Mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda super, ale niestety szało dostaję jak mm na sobie błyszczyk:( więc używam tylko szminek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. no ślicznie wygląda, bardzo mi się spodobał i opakowanie też słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tuptam Ci go podkraść ;D oddawaj babo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio deliaktniej się na ustach noszę w stylu moje, ale w lepszym wydaniu ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie wygląda z podmalowaniem kolorem :) taki mocny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda na ustach - na początku myślałam, że sam będzie bardzo ciemny, ale podoba mi się ten półprzezroczysty efekt.

    OdpowiedzUsuń