poniedziałek, 5 listopada 2012

HOLIKA HOLIKA Clearing Petit BB Cream

Jak wiecie bardzo lubię BB kremy i mam ich sporo w swojej kolekcji. Przez ostatnie miesiące testowałam krem, o którym wiele dobrego naczytałam się na blogach i w związku z tym dużo od niego oczekiwałam. 

Clearing Petit BB Cream  to produkt koreańskiej marki Holika Holika
Petit to seria 5 BB kremów:

  • Essential
  • Clearing 
  • Moisture 
  • Shimmering 
  • Watery

Każdy ma inne działanie, ja wybrałam Clearing czyli ten oczyszczający.




Produkt przeznaczony jest do cery mieszanej i tłustej, jego główne zadania to zmniejszenie ilości wydzielanego sebum i oczyszczanie. Posiada on duże krycie co bardzo mnie do niego zachęciło :)
Ja swój kupiłam na ebayu u sprzedawcy cosmetic.love za ok. 8$.

Produkt dostajemy w wygodnej w użyciu tubce o pojemności 30ml.


Ma bardzo kremową konsystencję i łatwo się go rozprowadza na twarzy. Jego kolor jest idealny dla osób z jasną cerą. 






Produkt ma rewelacyjne krycie, spokojnie zakrywa różne niedoskonałości i zaczerwienienia. Cera wygląda idealnie zaraz po jego aplikacji. To jest jego największy plus :)
Krem ma bardzo ładny zapach i przyjemnie się go stosuje, nie zapycha, posiada filtr SPF30 PA++. Jest jednym z najjaśniejszych BB kremów w mojej kolekcji, co bardzo mnie cieszy, bo moja cera jest bardzo blada :)

Clearing niestety bardzo lubi wchodzić we wszystkie załamania i nieestetycznie je podkreśla. Niezależnie od ilości kosmetyku na twarzy efekt zawsze jest taki sam. Lubi też podkreślać suche skórki,  trzeba zadbać o bardzo dobre nawilżenie przed nałożeniem tego BB.

Z trwałością tego produktu też niestety jest kiepsko. Ma podobno zmniejszać ilość wydzielanego sebum i niestety tego nie robi. Zaczynam się świecić już po około 2 h... Co przy innych podkładach i BB kremach raczej mi się nie zdarza. 

Produkt mnie bardzo rozczarował, oczekiwałam czegoś lepszego i innego. Krycie jest według mnie świetne i bardzo mi się podoba, ale cała reszta rozczarowuje :( 
Nie kupię go więcej, ale mam ochotę na inne kremy z tej serii :) 

Używałyscie tego kremu? A może innego z tej serii? Dajcie znać :)

14 komentarzy:

  1. Nic z tej serii nie miałam...
    Faktycznie krycie ma bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak krycie jest świetne tylko reszta do bani :(

      Usuń
  2. no krycia ma fajne, bardzo mnie zainteresowała ta firma, cena też nie jest tragiczna :))
    jak zawsze mnie kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest w porządku i to własnie lubię w takich seriach :)

      Usuń
  3. Nie miałam żadnego kremu z tej serii. Ale przy kremach BB ciężko o efekt matujący :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ciężko, ale tutaj ten efekt jest zaden :(

      Usuń
  4. Mam wersje Moisture - jest calkiem niezly, chociaz mam wrazenie, ze odrobine ciezki. Z reguly nawilzacze sa raczej lekkie, a ten krem naprawde trzeba nakladac lekka reka, zeby nie bylo maski. Ale trzeba mu przyznac, ze nie wysusza, a to sie u mnie liczy najbardziej :)
    Myslalam jeszcze o wersji Essential, moze kiedys...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie dziwne, że Moisture jest trochę ciężki :/
      Ja też własnie myślałam o Essential, może go wezmę przy następnych zakupach na ebayu :P

      Usuń
    2. W porownaniu z Holika, Vita Moisture z Misshy jest jak mokra chmurka (tylko takie porownanie przyszlo mi do glowy :P).

      Usuń
  5. mam jego próbkę i właśnie całkiem mi się podoba, ale kuszą mnie te inne, może na watery się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie ma świetne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no szkoda.. dlatego tym bardziej pozostanę przy moich tradycyjnych podkładach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też się nie sprawdził, bo prawdopodobnie mnie zapychał. Na razie najbardziej mi poszedł Intense Classic Balm z próbek BB kremów przeznaczonych do tłustej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  9. I have read so many posts about the blogger lovers but this article is in fact a nice article, keep it up.


    My webpage tao of badass

    OdpowiedzUsuń