sobota, 3 listopada 2012

L'Oreal Super Liner Perfect Slim

Skończył mi się mój ulubiony Lancome Artliner i musiałam kupić sobie coś "przejściowego" zanim powrócę do mojego ulubieńca. Będąc jakiś czas temu w Rossmannie kupiłam Super Liner z L'Oreala, jest to wersja Perfect Slim. Używałam już kiedyś innych eyelinerów  tej firmy, ale ten rodzaj testuję po raz pierwszy :)



Super Liner z wyglądu przypomina długopis, jest lekki i bardzo wygodny w użyciu. Jest idealnie wymodelowany w miejscu gdzie trzyma się go palcami.


Posiada idealnie wyprofilowaną końcówkę o średnicy 0,4 mm. Ta cienkość pozwala na idealne i perfekcyjne namalowanie kreski.


Super Liner jest dostępny w  kolorze Intense Black, nie jest to może tak głęboka czerń jak w przypadku Artlinera aczkolwiek ładnie prezentuje się na skórze.


Bardzo dobrze mi się go używa, kreskę maluje się szybko i bez większych problemów. Trwałość ma dobrą, bez problemu utrzymuje się na powiece. W Rossmannie można go kupić za ok. 30 zł i taka cena według mnie jest  adekwatna do jego jakości. Super Liner w swoim przedziale cenowym spełnia swoje zadanie i pewnie kupię go kiedyś ponownie :)
x

14 komentarzy:

  1. Cieniutka końcówka - to lubię :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no cieniutki to jest, ja jednak ostatnio wgl nie robię sobie kresek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, cieniutki, właśnie takiego szukałam. Przy większym przypływie gotówki na pewno go poszukam, przyda się, bo z tego co tutaj widzę, efekt daje super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ! Dodaję do wishlisty! Super rozwiązanie z tym miejscem do trzymania, linery lubią się ślizgać

    OdpowiedzUsuń
  5. wow kreski ładne, czy ta końcówka jest miękka, czy twarda? Mam ArtLiner i jakoś niestety średnio mi się nim maluje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest raczej miękka, latwo i dokładnie się nią maluje, ale ja jednak wole Artlinera :P

      Usuń
  6. Mam ten liner ale na co dzień wolę zrobić kreskę cieniem lub kredką. Chociaż czasami skuszę się na niego i prezentuje się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm kiedys uzywalam tylko takich eyelinerów ale od kiedy odkryłam te w słoiczkach i aplikacje pędzelkiem to nie wyobrażam sobie malować kreski pisakiem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tym linerem:-) Jak będę w Rossie, to zwrócę na niego uwagę.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń