czwartek, 29 listopada 2012

Paczka z Korei !

Cześć Dziewczyny
Pokażę Wam dziś jakie kosmetyki przyszły do mnie wczoraj z Korei. 
Zakupy jak zawsze robiłam u cosmetic.love 



Innisfree, Jeju Volcanic Pore Clay Mask, 100ml 13 $.


Etude House, Be Clear Moisturizer, 120ml 16 $.



Etude House, Drawing Eye Brow Pencil #3, 4$.


Próbki


Używacie koreańskich kosmetyków? 
Ja zaczynam się trochę od nich uzależniać i ciągle zamawiam coś nowego :)
Przygotowałam dla Was recenzje kilku azjatyckich produktów do makijażu, które niedługo pojawią się na moim blogu. Niektóre z tych kosmetyków możecie zobaczyć tutaj klik!

Pozdrawiam! x

8 komentarzy:

  1. no pewnie, że używam.Przede wszystkim bb kremów, maseczek w płatach i gąbki konjak ale ostatnio chodzi za mną krem ze śluzem ślimaka. Bardzo lubię azjatyckie kosmetyki wszak wiadomo, że Azjaci w dziedzinie pielęgnacji są przed nami lata świetlne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem slimakowy jest swietny wiec nie masz sie nad czym zastanawiac! :)

      Usuń
    2. ;) to sobie zamówię w takim razie.a jak mi nie posłuży to wiem komu go odeślę;)

      Usuń
  2. ajj w końcu muszę się zabrać za zamówienie moich próbek BB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. azjatyckie perełki :)
    ciekawa ich jestem !

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje, jestem bardzo zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń