Image Map

środa, 7 listopada 2012

TONI & GUY Serum Drops - serum wygładzające i nabłyszczające włosy

 Moje włosy są długie ( ok. 80cm ) żeby ich nie niszczyć i nie wysuszać nie używam prostownicy w związku z tym poszukiwałam produktu, który zapewniłby moim włosom wygładzenie. Będąc w Rossmannie zauważyłam serum od Toni & Guy, które mnie zainteresowało. Postanowiłam go więc wypróbować z myślą iż poskromi moje niesforne włosy.



Producent zapewnia, iż serum zapobiega elektryzowaniu i puszeniu się włosów, nadając im lśniący blask.

Produkt znajduje się  w małej szklanej buteleczce, ma pojemność 30ml i kosztuje ok. 40zł.


Producent zaleca aby wycisnąć 2-3 porcje serum i rozprowadzić na całej długości włosów. Nie jest podane czy mają być to włosy suche czy mokre więc przetestowałam obydwie wersje.



Serum ma lekko tłustawą konsystencję i przyjemny zapach, charakterystyczny dla kosmetyków Toni & Guy. 


Zaraz po nałożeniu na suche włosy stają się one miękkie i delikatne w dotyku. Widać, że są wygładzone, ale niestety nie jest to takie wygładzenie na jakie liczyłam. Serum faktycznie pięknie nabłyszcza włosy, jednocześnie ich nie przetłuszczając. Bardzo mi się ten efekt podoba :)

Przy nakładaniu na mokre włosy nie stwierdziłam zasadniczej różnicy w ich wyglądzie. Konieczna była aplikacja również na suche.

Podsumowując, serum sprawdza się przede wszystkim jako nabłyszczacz, natomiast jego działanie wygładzające oceniam jako przeciętne. Jestem dość wymagająca jeśli chodzi o pielęgnację moich włosów i produkt się u mnie średnio sprawdził. Nie jest to jednakże produkt zły więc jeśli macie ochotę go wypróbować to polecam, szczególnie jeśli chcecie aby wasze włosy były bardziej lśniące :)


x

24 komentarze:

  1. podejrzewam, że jego cena jest spora, więc wolę sobie kupić coś tańszego do nabłyszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA się zraziłam do tych kosmetyków i teraz żal mi wydać40 pln.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli przy tym efekcie lepiej poszukać czegoś tańszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdza. Sama mam kręcone i pielęgnuję loczki, więc nic nie doradzę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz skupiam się na pięlegnacji i odbudowie, więc to nie dla mnie:)
    Aczkolwiek i tak nie przepadam za produktami tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam serum z l'oreal liss ultime pisałam o nim na blogu, świetnie wygładza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytalam o nim u Ciebie i na pewno go sprobuje tylko najpierw musze wykonczyc tego dziada.. :)

      Usuń
  7. lubię kosmetyki do włosów z tej firmy, ale ta cena:/

    OdpowiedzUsuń
  8. bałabym się trochę tej olejkowatej konsystencji, że przetłuści moje już wystarczająco przetłuszczające się włosy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tez sie przetluszczaja, ale to serum naszczescie ich nie tlusci :P

      Usuń
  9. nie wiem co jest ze mną nie tak, ale szkoda mi kasy na włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam coś takiego, ale z biovaxu ;P też nazywało się serum, ale tylko właśnie wygładzało włosy, nabłyszczało i łatwiej było je rozczesać ;) Jakiś walorów pielęgnacyjnych nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam to serum z biovaxu, ale u mnie nie robiło nic :(

      Usuń
  11. Otagowałam Cię i będzie mi miło jak się przyłączysz.Po szczegóły zajrzyj do mnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. polecam Seboradin w spray'u!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I teraz nie wiem czy kupić , też szukam czegoś nabłyszczającego i wygładzającego. Cena całkiem spora jak na 30ml

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jest na promocji w Rossmannie z tego co wiem :)

      Usuń