wtorek, 6 listopada 2012

Ulubieńcy października :)

Wprawdzie zaczął się już listopad, ale chciałabym wam pokazać moich październikowych ulubieńców :)



Dior Bronze 002 Honey Matte - bronzer to nieodłączny element mojego makijażu. Ten od Diora jest w pięknym ciepłym kolorze brązu, jest matowy i idealnie podkreśla kości policzkowe.

Skin79 Diamond Collection Star Glow Ball Powder - puder rozświetlający w kulkach. Bardzo fajny produkt, pięknie rozświetla twarz. Recenzja wkrótce :)

The Balm Shady Lady Racy Kacy - idealny jesienny kolor dla mnie :) swatche i recenzja klik!



Missha Under Eye Brightener - ulubiony korektor pod oczy, zrobiłam niedawno jego recenzję klik!

Etude House Proof 10 Eye Primer - rewelacyjna baza pod cienie, nie wiem jak mogłam wcześniej bez niej żyć :) Nie wyobrażam już sobie makijażu bez niej, recenzja wkrótce :)

Etude House Tear Drop Liner - piękny liner, idealny do rozświetlania, codziennie podkreślam nim oczy :)



Essie Chocolate Cakes - nie jestem fanką ciemnych lakierów, ale ten pięknie prezentuje się na paznokciach, długo się utrzymuje i do tego ma słodką nazwę. Bardzo często miałam go na paznokciach w październiku :)

Essie Raspberry - piękny kolor, pokazywałam go tutaj klik!


Bath & Body Works Twilight Woods - cudowny balsam do ciała o pięknym jesiennym zapachu, który utrzymuje się na skórze cały dzień. Smarowałam się nim codziennie :) 


A Wy jakich macie ulubieńców ? :)

11 komentarzy:

  1. jejku jejku ile super kosmetyków, strasznie spodobały mi się kuleczki i lakiery z essie :))
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuleczki są świetne i mają cudowny zapach :)

      Usuń
  2. jestem obecnie w poszukiwaniu idealnego bronzera ;P przyjrzę się na diorowskie swatche w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne produkty, u mnie aktualnie brak ulubieńców, dużo nowości testuję i sama jeszcze nie wiem, co dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie miałabym długą listę tych ulubieńców :) a tu ciągle dochodzą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać Twoje posty bo jest dużo kosmetyków z Korei i piszesz konkretne rzeczowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Bardzo lubię azjatyckie kosmetyki więc będą się często pojawiać :)

      Usuń
  6. Te lakiery pięknie wyglądają, zdecydowanie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie sobie uświadomiłam, że przegapiłam ulubieńców października :D a Twoi są nader interesujący, zwłaszcza bronzer i korektor :)

    OdpowiedzUsuń