czwartek, 22 listopada 2012

Zakupy z Rossmanna :)

Pewnie większość z Was już wie, że od 22 do 28 listopada kosmetyki kolorowe w Rossmannie można kupić 40% taniej. Ja postanowiłam wybrać się tam dziś rano, aby kupić wszystko to co mnie interesuje.
Ceny, które podam są cenami po zniżce :)



 L'Oreal, Infaillible, 012 Endless Chocolat, cena 22 zł.
 L'Oreal, Infaillible, 002 Hourglass Beige, cena 22 zł.

Już od pewnego czasu planowałam zakup tych cieni, bo naczytałam się o nich samych pozytywnych rzeczy. Ciekawe jak się sprawdzą :)




Maybelline, Color Sensational, 360 Plum Reflection, cena 17 zł.

Bardzo lubię te pomadki, mam kilka w swojej kolekcji, dają bardzo ładny efekt na ustach :)





L'Oreal, Volume Million Lashes, cena 35 zł.
L'Oreal, Volume Million Lashes Extra Black, cena 35 zł.

Jedne z moich ulubionych tuszy do rzęs, to właśnie je najbardziej chciałam kupić :)




A Wy skorzystałyście już z tej promocji lub macie zamiar? :)

15 komentarzy:

  1. ja też byłam. miałam ten tusz z lewej, ale wolę inne szczoteczki.. złotko z Loreal b.ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam zamiar..tylko musze zapalenie ucha wyleczyc..

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegnę po 17 i też chcę coś upolować:) super zakupki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jutro biegnę !
    też poluję na to pomadkę z maybelline i produkty z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już byłam w rossmanie, ale nie poszalałam za bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobycze, ja jeszcze jestem przed;D cienie mam nadzieję, też upolować.

    OdpowiedzUsuń
  7. no kurcze, wszędzie widzę te cienie z Loreala :D Takie łaaaadne są <3

    OdpowiedzUsuń
  8. eh, to się tak wszystko niefortunnie złożyło, że dziś jest przy okazji black friday i zastanawiam się, czy nie przepuścić tym razem kasy na ciuchy, bo ostatnio przybyło mi wprawdzie masę nowej kolorówki :P Eh... ciężki orzech do zgryzienia ;) Uwielbiam te szminki z maybelline, są bardzo przyjemne :) a te cienie z loreala mnie też kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na chwile obecną zostawiłam w Rossmanie zł ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja skorzystałam :) ale chyba jeszcze się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten brązowy z l'oreala i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oczywiście też skorzystałam z promocji. Fajne rzeczy wybrałaś :) Ciekawe jaki efekt dają te tusze, nie znam ich.

    OdpowiedzUsuń