Image Map

wtorek, 15 stycznia 2013

CHANEL Illusions d'Ombre

Chanel Illusions d'Ombre to luksusowe cienie w kremie o pięknych kolorach. Lubię cienie w takiej formie i błysk więc nie mogłam się oprzeć... :)



89 Vision to piękny odcień złota z mnóstwem drobinek. Ja takie kolory uwielbiam i często noszę :)
Cień można nakładać sam na całą powiekę, na inny cień lub jako eyeliner. Wszystkie wersje są bardzo efektowne. 



Razem z produktem dostajemy składany pędzelek. Nie nadaje się on za bardzo do nakładania cienia na całą powiekę, ale do robienia kresek sprawdza się idealnie. Według mnie cień najlepiej nakłada się palcem.




Cienia używam zawsze na bazie i utrzymuje się on cały dzień. Nie osypuje się, a drobinki przez cały czas zostają na miejscu. Daje niesamowity efekt na oku, już kuszą mnie kolejne kolory... :)

Cena: 135 zł w Sephora

Jak Wam się podoba? 

17 komentarzy:

  1. Piękne są te cienie, a to chyba najładniejszy, dostępny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zaszalałaś powiem Ci! świetny kolor! co tu gadać Chanel to Chanel.Dobrze, że nie lubię cieni w kremie bo pewnie poleciałabym "pooglądać"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie bardzo lubie i teraz kusza mnie kolejne... :P

      Usuń
  3. Świetny efekt. Nigdy nie kusiły mnie cienie w kremie, a tym bardziej złoto, ale ten chcę mieć przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo lubię, mam róż i u mnie nawet bez bazy trzyma się cały dzień:] chciałabym też żeby wypuścili serię mniej błyszczącą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku cudny ten cień !
    złotko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczniak! choć za złotkiem nie przepadam ;)
    uwielbiam go w wersji czarnej.. ma cudowne mieniące się drobinki.. cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ile cieni nie używam za często bo preferuje gołą kreskę, to tak za ten cień dałabym się pokroić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te cienie są śliczne, ale niestety nie na moją kieszeń :c.

    OdpowiedzUsuń
  9. Macałam w perfumerii te cienie Chanela, ale są za suche jak dla mnie, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny odcień ale chyba szkoda było by mi wydać tyle kasy na jeden cień :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie te cienie przypadły mi do gustu, zwłaszcza po tym jak kupiłam sobie odcień Convoitise :)

    OdpowiedzUsuń