poniedziałek, 7 stycznia 2013

ESSIE Miami Nice

Miami Nice kupiłam już jakiś czas temu i jakoś nie mogłam się do niego przekonać... Wydawał mi się za bardzo rażący i w związku z tym rzadko go nosiłam. 
Niedawno jednak się do niego przekonałam i muszę przyznać, że przez ostatni miesiąc to właśnie on gościł na moich paznokciach najczęściej :)
Do tego jest jednym z najtrwalszych lakierów Essie jakie posiadam, spokojnie trzyma się ok. 4-5 dni :)



a tak prezentuje się na paznokciach...



Jak Wam się podoba? :)

16 komentarzy:

  1. Nie maluję paznokci, ale ten ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam tyle podobnych lakierów do tego, że chyba sobie daruję koljnego essiaka, teraz poluję na zoya :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek jest śliczny! :)
    i ta trwałość zachęca :))))

    Obserwuję i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemny kolorek:)
    Obserwuję i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like this polish :D
    Greetings
    xx Allie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor śliczny, no i ten shimmer;) Mam podobny ocień Essie - Funny Face:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lakier! Chyba sama sobie taki sprawie:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie ten shimmer byłby ideolo :)

    OdpowiedzUsuń