Image Map

czwartek, 10 stycznia 2013

INNISFREE Jeju Volcanic Pore Clay Mask

Cześć Dziewczyny
Dziś przedstawię Wam moją ulubioną maskę Innisfree Jeju Volcanic Pore Clay Mask :)


Innisfree to koreańska marka i większość jej kosmetyków jest zrobiona z naturalnych składników.  
Jeju Volcanic Pore Clay Mask to jeden z jej najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się produktów (wcale mnie to nie dziwi...:)). Maska zrobiona jest z glinki wulkanicznej z wyspy Jeju. 

Producent poleca ją dla osób, których problemy to: 
  • Rozszerzone pory
  • Zaskórniki i wągry
  • Nadmierne wydzielanie sebum
  • Nierówny koloryt skóry 

Produkt dostajemy w małym słoiczku o pojemności 100 ml, a jego cena to ok. 11-13 $ na ebay. 
Maska nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, składników pochodzenia zwierzęcego, sztucznych zapachów i barwników. 



Producent proponuje stosować ja na 3 sposoby:
  • Jako maskę na całą twarz, po 10-15 minutach należy ją zmyć wodą. W ten sposób pory zostaną oczyszczone i skóra nabierze zdrowego blasku.
  • Na miejsca, w których występują zaskórniki i wągry ( np. nos), po 10-15 minutach należy zmyć wodą.
  • Przed snem na pojedyncze wypryski, rano po zmyciu powinny być zmniejszone. 

Maska działa na mnie rewelacyjnie, używam jej od  prawie 2 miesięcy 4 razy w tygodniu i przy takiej częstotliwości daje ona najlepsze rezultaty. Od pierwszego użycia zauważyłam, że moja skóra nabrała bardziej jednolitego koloru, a teraz po kilku tygodniach wygląda ona idealnie :) Zniknęły moje rozszerzone pory, a najbardziej cieszę się z tego, że maska zlikwidowała wągry, których zawsze miałam mnóstwo na nosie. Nie ma śladu po zaczerwienieniach, wypryskach i innych niedoskonałościach, maska działa cuda! Skóra nabrała zdrowego blasku i jest delikatna w dotyku. Nie wyobrażam już sobie życia bez niej :) Jeśli macie problemową cerę to bardzo polecam tę maskę, naprawdę warto spróbować :)
x

20 komentarzy:

  1. a zapach? gdzie ją kupiłaś i jaka jest cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie posiada jakiegoś szczegolnego zapachu, kupiłam na ebay u sprzedawcy cosmetic.love, kosztuje ok. 11-13$ :) nie podałame linku, bo aktualnie wystawiona jest za 49$ o: http://www.ebay.com/itm/Innisfree-Jeju-Volcanic-Pore-Clay-Mask-100ml-/200625838650?pt=US_Skin_Care&hash=item2eb63b5a3a
      nie wiem o co chodzi z tą ceną... ale jeszcze jest tu: http://www.ebay.com/itm/Innisfree-Jeju-Volcanic-Pore-Clay-Mask-100ml-/200874529096?pt=US_Skin_Care&hash=item2ec50e1148 :)

      Usuń
    2. dzięki, już się przyglądam

      Usuń
  2. fajnie ona się prezentuje, nie znam firmy może kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny słoiczek.. z Phenome mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie! Ostatnio mam fazę na koreańskie (japońskie?) kosmetyki, szkoda tylko, że czasami długo się czeka na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czasami faktycznie dlugo, ale normalnie to tak 7 dni do mnie ida :)

      Usuń
  5. Hmmm... chyba sobie ją zamówię, ostatnio odkryłam u Ciebie w jednym poście zamówienie z Azjatyckiego sklepu i znalazłam tam wiele smakołyków, na które polowałam, tego cudaka też pewnie tak kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zawsze kupuje na ebay u sprzedawcy cosmetic.love albo w jego sklepie: http://cosmetic-love.com/ :) tanio i przesyłka free :)

      Usuń
  6. Właśnie zauważyłam, że są 2 wersje tej maski - hard i soft, hard kosztuje około 20$ a soft 12$, nie wiem czym się różnią, ale wyjaśnia to takie rozbieżności w cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tej hard nie moge nigdzie zlokalizowac :/

      Usuń
    2. http://www.ebay.com/itm/INNISFREE-Jeju-Volcanic-Pore-Clay-Mask-Hard-100ml-rinishop-/300827999178?pt=US_Makeup_Face&hash=item460abefbca - brak jakichkolwiek info, no ale na sprzedaż jest. Wersja soft kosztuje też 20$, ale z jakiś powodów większość sprzedawcóe ebayowych przeceniło ją o połowę.

      Usuń
  7. Kurcze mam ochotę na tą maskę, ale w tym momencie najtańsza od zaufanego sprzedawcy jest za 14$. Chyba zaczekam aż będzie tańsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ech po co ja tu weszłam:D wpisuję na listę, chcę, chcę, chcę idealną cerę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, też mam problem z wągrami na nosie. muszę to koniecznie wypróbować:D
    ps. na ostatnim zdjeciu wygląda smacznie, jak kogiel mogiel z kakao :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowaniem nie zachęca ,ale po recenzji myślę że warta uwagi:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po Twojej recenzji wydaje się być idalna dla mnie, jednak cena niekoniecznie zachęca, jak na nastolatkę chyba ciut za wysoka. ;)
    Pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ej no weź, a miałam już nic nie kupować z kosmetyków! ;)

    OdpowiedzUsuń