Image Map

czwartek, 3 stycznia 2013

KERASTASE Chroma Riche: szampon i maska

Jakiś czas temu w salonie fryzjerskim dostałam do przetestowania zestaw miniaturek Kerastase Chroma Riche dla włosów farbowanych lub suchych. Ja włosów farbowanych ani suchych nie mam, ale pani w salonie zapewniła mnie, że dla moich długich włosów ten zestaw będzie najlepszy i pięknie je odżywi. 




W skład zestawu wchodzą:

Kąpiel Chroma Riche - szampon do uwrażliwionych włosów koloryzowanych, rozjaśnianych lub z pasemkami.


Szampon jest całkowicie przezroczysty, łatwo się pieni i dobrze się nim myje włosy. Moja skóra na głowie jest bardzo wrażliwa i niestety większość szamponów mnie uczula... Ten nie robi mi krzywdy, a moja skóra jest po nim doskonale nawilżona. Jest bardzo delikatny i używanie go to dla mnie sama przyjemność... :) Włosy po nim łatwo się rozczesują, pięknie pachną i są niesamowicie błyszczące.  Jest to jeden z najlepszych szamponów jakie używałam :)



Jego cena w salonie fryzjerskim to ok. 70-80 zł, a pojemność to 250 ml. 




Chroma Riche Masque - pielęgnacja zmiękczająca uwrażliwione włosy koloryzowane, rozjaśniane lub z pasemkami.

Maska ma gęstą konsystencję przez co jest bardzo wydajna. Moja miniaturka miała 75 ml i wystarczyła mi na ok. 6 użyć. Przy moich długich włosach i tendencjach do przesadzania z ilością nakładanego produktu jest to rewelacyjny wynik... ;) Zapach wydaje się trochę dziwny... Kojarzy mi się z klejem w sztyfcie dla dzieci, ale na szczęście z czasem staje się przyjemniejszy i lekko owocowy :) Dla najlepszych rezultatów każdą maskę trzymam na włosach co najmniej 30 min i z tą też tak było. Jestem zachwycona efektami, nic tak dobrze nie działa na moje włosy jak ona! :)  Podoba mi się to, że włosy są nawilżone, miękkie i sypkie, ale najlepszy jest jednak efekt wygładzenia jaki daje ta maska... Włosy wyglądają jakby były zaraz po wyjściu od fryzjera po dobrym zabiegu odżywiającym i wygładzającym. Jest to bezapelacyjnie najlepsza maska jaką używałam :) 

Cena w salonie fryzjerskim to ok. 200 zł, a jej pojemność to 200 ml. 


Lubicie produkty Kerastase? 

12 komentarzy:

  1. Nic z tej firmy jeszcze nie miałam, ale słyszałam sporo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam, jest nawet nawet, ale wolę "cement" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba miałam próbki ich masek (tylko chyba!) i okropnie obciążyły mi włosy ...

    OdpowiedzUsuń
  4. próbki przypuszczam, że przygarnęłabym ale raczej na zakup nie zdecydowałabym się ;) Chociaż kto wie, kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no ceny są powalające, ale produkty pewnie godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. interesujące i kuszące. Ciągnie mnie w stronę tej marki, ale cena trochę straszy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jaka cena tej maski :|

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie cena już dawno by je próbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam fryzjerskie maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki Kerastase <3 miałam tą maskę i faktycznie super działała, ale nic nie pobije cementu ;) z tej firmy.

    Dziękuję za odwiedziny i obserwację :)
    Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądząc po zdjęciu to nie były próbki!!! Tylko rozmiar "travel"! śmieszą mnie Wasze gdybania o cenach i jakości tych osób które tego nawet nie spróbowały a kupują tylko jakieś produkty w Rossmanie! To nie ten level dzieciaki!!!

    OdpowiedzUsuń