Image Map

czwartek, 17 stycznia 2013

MARC ANTHONY Style Straight Iron Shine Spray - spray ochoronny do prostownicy

Nie używałam prostownicy od kilku lat, ale ostatnio doszłam do wniosku, ze czasami może się przydać i kupiłam... W związku z tym szukałam czegoś co ochroni moje włosy przed szkodliwym działaniem ciepła. Bardzo lubię produkty Marc Anthony i zdecydowałam się na Style Straight Iron Shine Spray.

Według producenta spray ma chronić włosy przed ciepłem podczas stylizacji gorącymi narzędziami. Dodatkowo ma zapobiegać elektryzowaniu i puszeniu.


Na opakowaniu producent informuje, należy spryskać suche włosy na całej długości  przed użyciem prostownicy. Taki sposób się u mnie niestety nie sprawdza, bo produkt nie rozprowadza się równomiernie na włosach, ma tłustą konsystencję i łatwo z nim przesadzić. Najlepiej pryskać go na dłoń i wtedy rozprowadzić na włosach :)



Odkąd używam tego produktu zauważyłam dużą poprawę stanu moich włosów. Nie nakładam go tylko i wyłącznie podczas prostowania, bo prostuję włosy rzadko, ale nakładam go na suche włosy praktycznie przed każdym wyjściem z domu.

Włosy stają się po nim miękkie i delikatne w dotyku. Uwielbiam go używać, bo nadaje niesamowitego blasku i włosy wyglądają pięknie. Faktycznie zapobiega elektryzowaniu i puszeniu :)
Pięknie pachnie jak mięta lub jak miętowa guma do żucia :) Na pewno kupię go ponownie.

Cena: ok. 40 zł w Rossmannie ( bardzo często na te produkty jest promocja )

14 komentarzy:

  1. na pewno wypróbuję jak zużyję obecny produkt do prostowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę ten produkt. z tego co mówisz spokojnie można go stosować jako nabłyszczacz? mam jakiś spray nabłyszczający z L'oreal, ale tak przetłuszcza włosy, że stoi sobie tylko i czeka aż go wyrzucę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jako nablyszczacz sprawdza sie swietnie, wystarczy 1-2 psikniecia na dlon zeby pokryc wlosy i daje to piekny efekt :)

      Usuń
  3. chyba czegoś takiego szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ,ale używam z MA serum nawilżającego nadającego połysk , fajny produkt ale na moich włosach bardziej sprawdza się serum z toni&guy

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam podobnego sprayu tyle, ze z Wella i bardzo lubię efekt jaki zostawia.. właśnie to, że włosy są ciut sztywniejsze i się nie puszą.. a moje mają do tego tendencję :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ja lubię takie spray'e, dzięki za cynk:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie interesowałam się takimi produktami, może kiedyś jednak wpadnie w moje ręce ..

    OdpowiedzUsuń
  8. warto pamiętać o ochronie włosów podczas prostowania prostownica bo włosy strasznie się iszczą ;P FAJNY TEN SPREJ:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie pamiętam kiedy ostatnio stosowałam prostownicę
    dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam coś podobnego od Johna Friedy i lubię, chociaż przepchany jest silikonami. Mam po nim ładne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również stosuje i jestem tym produktem zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  12. jest rewelacyjny,nie wyobrazam sobie aby nie było tego produktu dostępnego w sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  13. jest super!! tez korzystam, wielokrotnie kupowałam, teraz nie mogłam znaleźć w rossmanie i poluje na internecie :)

    OdpowiedzUsuń