Image Map

poniedziałek, 21 stycznia 2013

SKIN79 Diamond Collection Star Glow Ball Powder

Cześć Dziewczyny!
Dziś przedstawię Wam produkt, który znalazł się w moich ulubieńcach roku 2012 czyli SKIN79 Diamond Collection Star Glow Ball Powder. SKIN79 to marka znana dzięki swoim BB kremom. Ja fenomenu kremów tej marki nie rozumiem, próbowałam chyba wszystkich i żaden z nich się u mnie nie sprawdził..:)
Postanowiłam więc przetestować inne produkty jakie  SKIN79 nam oferuje. Moją uwagę od razu przykuły kuleczki rozświetlające, a że szukałam czegoś do rozświetlenia od razu wrzuciłam je do koszyka :)


Produkt przychodzi do nas w różowym kartonowym pudełku, a w środku znajduje się produkt, do którego dołączony jest puszek. Producent poleca go do nakładania produktu, ale według mnie lepiej używać do tego pędzla.


Kuleczki są w 5 pastelowych kolorach: różowym, fioletowym, zielonym, białym i żółtym.


A tak prezentują się na skórze... 
Połączone dają biały, subtelny efekt rozświetlenia.


Kulki dają piękny efekt rozświetlenia na kościach policzkowych. Wystarczy niewielka ilość produktu aby skóra nabrała naturalnego blasku. Trzeba jednak uważać, bo łatwo można przesadzić i efekt będzie sztuczny i nieładny. Produkt ma świetną trwałość i bez problemu wytrzymuje na skórze przez cały dzień. Dodatkowo posiada piękny pudrowy zapach, który umila używanie :)

Jeśli lubicie rozświetlacze i koreańskie kosmetyki to bardzo polecam, bo jest to naprawdę świetny produkt! :)

Cena: ok. 11 $, ja swój kupiłam na ebay  klik!
 

15 komentarzy:

  1. podobne do pszczółek, nawet identyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeeej to ja go muszę kupić:D będę miała tańszy odpowiednik xD

      Usuń
  2. Ja niekulkowa, ale muszę przyznać, że perełki ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt na skórze:] też nie przepadam za bb z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, muszę o nich pamiętać przy zakupach koreańskich:)

    OdpowiedzUsuń
  5. TY to zawsze coś fajnego wynajdziesz na tym ebay'u :)
    perełki są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  6. zadziwiająco przyjemny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyglada, ale ja takich nie uzywam;/
    zapraszam na rozdania;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodkie opakowanie:> bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście bardzo ładnie wygląda na skórze :)

    Pozdrawiam i zapraszam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie cały czas zastanawiam się nad ich kupnem i ciągle nie wiem... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie jestem zbyt wygodna na kulaski wolę prasowane cacka ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny efekt :) do tego sam kosmetyk wygląda słodko :)

    OdpowiedzUsuń