sobota, 16 lutego 2013

ALGENIST Concentrated Reconstructing Serum

Algenist to linia zaawansowanych produktów przeciwzmarszczkowych opracowanych w laboratoriach w San Francisco. Biotechnolodzy z tych laboratoriów wynaleźli kwas Alguronowy, który uważany jest za konkurenta kwasu hialuronowego.

Połączenie kwasu Alguronowego z silnymi i aktywnymi składnikami wspomaga regenerację skóry i pomaga walczyć ze zmarszczkami.

Concentrated Reconstructing Serum
  • minimalizuje głębokie zmarszczki
  • przywraca gęstość i elastyczność skóry
  • przywraca jędrność skóry
  • wygładza 
Pierwsze efekty powinny być widoczne po 10 dniach, a po 4 tygodniach codziennego używania powinna  być zauważalna duża zmiana w kondycji skóry.
Cena: ok. 280 zł




Produkt znajduje się w 30 ml buteleczce z pipetką, która bardzo ułatwia odpowiednie dozowanie produktu. 




Serum ma lekką konsystencję i łatwo rozprowadza się na twarzy. 



Skład


Produkt wystarczył mi na ok. 1,5 miesiąca przy codziennym używaniu rano i wieczorem. Serum jest lekkie, nie zapycha, szybko się wchłania i pozostawia skórę nawilżoną, ale oczywiście trzeba na niego nałożyć  dodatkowo krem :)

Po kilku tygodniach używania zauważyłam, że moja skóra jest bardziej napięta, wygładzona oraz wygląda promiennie i świeżo. Drobne zmarszczki ładnie się zminimalizowały i skóra nabrała jędrności. Efekt jest naprawdę widoczny i satysfakcjonujący.


Jedynym minusem według mnie jest zapach... Trochę jakby ziołowy z domieszką chemii...

Podsumowując, jest to bardzo dobre serum przeciwzmarszczkowe, wyraźnie wygładza i ujędrnia skórę. Na pewno jeszcze kiedyś je kupię :) 

x

11 komentarzy:

  1. ja póki co dopiero zaczynam swoją przygodę z serami ( nie wiem kompletnie jak to odmienić). Póki co testuję nawilżające z Tołpy i chyba zostanie w mojej kosmetyczce na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez niedawno zaczelam uzywac serum i teraz nie moge sie obejsc bez :P

      Usuń
  2. Cena jak dla mnie zaporowa, skoro wystarczy na 1.5 miesiąca, ale efekty opisujesz kusząco... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam już o tym serum, ciekawe faktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o ludzie jaka cena .. :( no szkoda, ale sam produkt dosyć interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, proszę, byłam BARDZO ciekawa czy/jak to działa ;) Fajnie wiedzieć, że za dość wysoką cenę mamy coś porządnego ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma jakiegoś limitu lat od ilu mogę stosować to cudo? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, lubię sera :) nie znam tego.. muszę się za nim rozejrzeć, jak zużyję to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie i myślę, że efekty są faktycznie godne uwagi. Lubię wszelkiego rodzaju sera, jednak muszę przyznać, że efekty o jakich piszesz mam po kremie z Filorgi Hydra Filler. I starcza on na dłużej niz serum, a teraz mam Time Filler Mat i serum Hyal Defence, które faktycznie czyni magię :)
    Jak będziesz miała okazję rozejrzyj się za próbkami, trochę o nich pisałam u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,

    oferuję w sprzedaży w wygodnych saszetkach o pojemności 1,5 ml 4,5 zł za 1 szt zapraszam do kontaktu hektorow @ wp.pl

    OdpowiedzUsuń