poniedziałek, 11 lutego 2013

Masło Karite - kuracja nocna na suche dłonie

Tak jak obiecałam dziś pojawi się notka o tym jak poradziłam sobie z bardzo suchą skóra dłoni.

Kluczowym elementem tej kuracji jest masło karite znane bardziej jako masło shea. Moje masło kupiłam tutaj klik! i ono najbardziej mi odpowiada. Testowałam też inne, ale to już nie było to samo... 
Jego cena to 49 zł za 100g i 84 zł za 200g. Ja mam wersje mniejszą i taka jest w zupełności wystarczająca, bo produkt jest bardzo wydajny. 


Drugą rzeczą w jaką trzeba się zaopatrzyć są bawełniane rękawiczki. Można je kupić w Rossmannie za 10 zł.


Masło ma gęstą konsystencję, składa się z maleńkich granulek, które podczas rozsmarowywania znikają. Taka ilość produktu jest idealna do porycia dłoni. 


A tak wygląda to już po rozsmarowaniu... 


Teraz jedyne co trzeba zrobić to założyć rękawiczki i iść spać :)

Codziennie przez 2 tygodnie serwowałam moim dłoniom taką właśnie kurację. Spokojnie może to trwać krócej, jednak ja postanowiłam dobrze je nawilżyć i odżywić.

Efekty zauważalne są już po jednym dniu, skóra staje się gładsza i delikatna, a po kilku dniach można już zauważyć diametralną zmianę. Przede wszystkim dłonie są nawilżone przez cały dzień i nie trzeba nakładać dodatkowo kremu.    Wszystkie pęknięcia i ranki znikają, skóra jest zregenerowana i odżywiona.  Dodatkowo masło chroni przed mrozem.  Jestem z tej kuracji bardzo zadowolona, teraz robię sobie ją raz na tydzień i moje dłonie są cały czas w rewelacyjnym stanie :)

Masło karite ma zbawienny wpływ na skórę i jeśli macie problem z bardzo suchymi dłoniami to warto spróbować :)


12 komentarzy:

  1. bardzo fajny sposób :) ja na szczęście mam takie dłonie, że wystarczy krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na ten wpis, dziękuję Ci za niego bardzo :)
    Zaopatrzę się więc w to cudeńko - mam nadzieję, że i z moją suchą, pękającą skórą da sobie ono radę i przyniesie ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze u Ciebie tez sie sprawdzi :)

      Usuń
  3. Genialna sprawa na zimę! Zafunduję sobie taką kurację, może z innym kremem, ale zafunduję ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. To post dla mnie - ciągle borykam się ze suchą skórą dłoni. Szkoda tylko, że cena tego masła nie jest bardziej przystępna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, ale jest bardzo wydajne wiec i tak wystarczy na dlugo :)

      Usuń
  5. Muszę wypróbować ;) Zapowiada się ciekawie, a moje dłonie po zimie są bardzo zniszczone :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super sprawa! od zawsze mam problem z suchymi łapskami, choć ostatnio powolutku dochodzę z nimi do ładu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować kiedyś tych rękawiczek na noc z kremem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę spać w rękawiczkach, dlatego nie lubię takich kuracji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie lubię, ale dla efektow jakos przezylam :P

      Usuń
  9. o tak masło shea działa cuda. na stopach, spierzchniętych ustach również;)

    OdpowiedzUsuń