poniedziałek, 25 lutego 2013

MUA English Rose - Róż Mozaika

MUA w swojej ofercie ma jeden róż mozaikę English Rose. Składa się on z 5 kolorów, które mają w sobie malutkie drobinki.


Pigmentacja tego różu jest słaba i najbardziej widoczne jest rozświetlenie.

  
Jestem trochę zawiedziona tym produktem, bo nie daje on takiego efektu jaki oczekiwałam. Dobrze sprawdza się jako rozświetlacz i nałożony delikatnie na kości policzkowe daje piękny efekt. Natomiast jako róż kompletnie się nie nadaje, bo żeby zobaczyć jakikolwiek kolor trzeba go nałożyć dużo, a to wygląda sztucznie i nieładnie. 

Będę go nadal używać do rozświetlania, a jako róż ten produkt dla mnie odpada...

x


10 komentarzy:

  1. szkoda, że trzeba go tak dużo nałożyć, bo kolor w opakowaniu jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie tez mi sie bardzo spodobal jak zobaczylam go w opakowaniu :)

      Usuń
  2. a miało być tak pięknie. W opakowaniu ładnie się prezentuje, a na twarzy już mniej ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się podoba, jeśli tylko efekt na twarzy jest taki jak na Twojej dłoni, oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt bardziej jak rozświetlacz, słyszałam już o niej właśnie o tym że jest mało napigmentowana :|

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm no rozświetlacz z niego dobry, ale faktycznie jako róż to raczej nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bardzo mi się podoba, ale marka mnie ciekawi i intryguje...

    OdpowiedzUsuń
  7. A może spróbuj innym pędzlem? Mam ten róż i zimą, jak mam jaśniejszą cerę to wygląda bardzo fajnie, ładnie się dopasowuje do karnacji i wygląda bardzo naturalnie. Latem rzeczywiście słabo widac kolor, ale wtedy na pędzel do rozświetlacza nabieram tą część gdzie są fioletowe "kawałki", ponieważ one są najbardziej błyszczące, i mam taki nienachalny rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego, ale przeglądając inne swatche miałam wrażenie że kolor jest niemal identyczny jak różu Kryolan dla Glossy Boxa na któego choruję już od kilku tygodni.. Przydatna recenzja, pieniążki nie pójdą w błoto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This item of golf clothes is lightweight and can therefore
    be easily stored in one of the many pockets found on the majority
    of today's golf bags. One Direction were chosen to appear in the November issue of Wonderland magazine, which will be available at WH Smith and select newsagents on November 8th 2012. Company logos can boost name recognition among customers in automotive repair facilities, department stores, supermarkets and other casual commercial venues.

    Review my web blog ... blazer korea

    OdpowiedzUsuń