czwartek, 21 lutego 2013

MUA eyelinery z brokatem

Eyelinery z brokatem są zdecydowanie moimi ulubionymi produktami od MUA.
Dostępne są w 10 kolorach, ja wybrałam nr 2 City of God, nr 4 i nr 10 Night Sky. 

od góry: nr 10 Night Sky, nr 4, nr 2 City of God




Jestem bardzo zadowolona z tych produktów, szczególnie podoba mi się City of God i Night Sky. Przy tym drugim ciężko było mi uchwycić drobinki, ale musicie mi uwierzyć, że są :)

Eyelinery łatwo i przyjemnie się nakłada i dzięki dobremu aplikatorowi można zrobić bardzo precyzyjne kreski. Na moim oku wytrzymują cały dzień z bazą lub bez, a drobinki cały czas pozostają na swoim miejscu.

Jeżeli tak jak ja lubicie brokat w makijażu to bardzo polecam te eyelinery :)

x

12 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te eyelinery i pluję sobie w brodę za to, że zapomniałam o 50% promocji na stronie MUA:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja licze na to, ze jeszcze kiedys zrobia taka promocje :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. on jest raczej czarny, ale ma niebieskie i granatowe drobinki :)

      Usuń
  3. A mi z kolei bardzo się podoba ten złoty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten złoty jest PRZEPIĘKNY!! :):):)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny produkt na imprezy :) Wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dla mnie jedna warstwa jest wystarczająca, ale czasami dla mocniejszego efektu nakladam wiecej :)

      Usuń
  7. Hmm... jak mówisz, że tyle się trzymają to mogą być dla mnie :) Ja na razie acektpuję tylko MAC fluidline, bo reszta mi się rozmazuje na powiecie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej boskie *.* mi sie podoba ten ciemny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, na coś takiego poluję, ale jeszcze nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń