środa, 6 lutego 2013

Paczki: Korea, MUA

Dziś pokażę Wam paczki jakie dostałam w tym tygodniu...

Pierwsza z nich przyszła z Korei, a w niej:
Tony Moly Shiny Foot Peeling Liquid czyli produkt koło, którego kręciłam się już od jakiegoś czasu aż w końcu odważyłam się go kupić... Użyłam go wczoraj, ale na efekty trzeba poczekać kilka dni. 
Etude House Drawing Eye Brow Pencil #3 Brown czyli kredka do brwi. Miałam już jej mniejszą wersję, którą zgubiłam i  tym razem zdecydowałam się na większą.

Standardowo do zakupów były dołączone próbki :)


Druga paczka to kosmetyki MUA, na które jakiś czas temu była promocja -50% i darmowa wysyłka. Nigdy nie miałam nic od tej marki wiec postanowiłam wypróbować ich kosmetyki. Z jednych produktów jestem zadowolona, a z innych już trochę mniej... Więcej napiszę jak je trochę dłużej poużywam :) 



Znacie te kosmetyki ? x

31 komentarzy:

  1. skąd zamawiałaś kosmetyki MUA? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ich strony www.muastore.co.uk :)

      Usuń
    2. Zaszalałaś. Ciekawa jestem bardzo Twoich opinii, bo w sumie nie skusiłam się na promocję przekonana, że to nic specjalnego. Ale chętnie się zdziwię :)

      Usuń
    3. tez tak myslalam, ze to nic specjalnego, ale skoro byla taka promocja to zal bylo nie brac :P

      Usuń
  2. Być może już gdzieś na blogu kręci się odpowiedź na moje pytanie, ale u jakiego sprzedawcy z Korei zamawiasz kosmetyki? Ja testuję właśnie i w tym tyg. dostałam 2 paczki z tym, że chcę spróbować kilku, bo Ci, których znam mają mały wybór ETUDE HOUSE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze zamawiam u cosmetic.love :) u niego jest duzy wybor etude house :)

      Usuń
    2. Super :) W takim razie to mój następny target. :)

      Usuń
  3. ciekawa jestem jak spiszą się te cienie potrójne, ostatnio chciałam zamówić, ale wybrałam tylko 2 palety 12 bodaj cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo podobaja mi sie jesli chodzi o kolory i błyszczący efekt jaki daja na oku, ale niestety ciezko jest je nalozyc pedzlami, trzeba to robic palcem...
      tez chcialam zamowic palety, ale nie mogłam sie zdecydowac i wzielam pojedyncze :P

      Usuń
  4. poszalałaś z Mua :D piękne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego mua, ciekawe jak się u Cibie sprawdzi. Fajne te mozaiki. Moje paczuszki z Korei też właśnie do mnie doleciały i jestem bardzo szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, kosmetyków MUA zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o to teraz zrzucisz skórę z nóg:) napisz koniecznie jak efekt po:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm Mua wygląda interesująco szczególnie bronzer. Czekam co powiesz bo nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zrobie osobna notke o bronzerach :)

      Usuń
  9. Mnie też interesują jak spiszą się kosmetyki MUA :)
    Jak już je trochę dłużej potestujesz to koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woah, zaszalałaś z tymi kosmetykami MUA, niektóre wyglądają naprawdę obiecująco. Daj znać jak tam stopy po tym Shiny Foots, kusi mnie to od dawna, ale chyba poczekam do wiosny:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znac :) mnie tez kusilo to od dawna i w koncu sie zdecydowalam :)

      Usuń
  11. Kosmetyki MUA mam w planie w tym roku :) Jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szaleństwo widzę:D ciekawa jestem tych mazideł też mnie korcą:D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale skarby:) niestety nie dane mi było jeszcze poznać tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczę, a ja przegapiłam tą promocję na MUA, toż się powinnam wkurzyć :/

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo tego :D z niecierpliwością czekam na recenzje produktów z MUA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. MUAkowy raj :D poszalałaś moja Droga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdeydowanie przedobrzyłam z nauką. Spojrzałam na pierwsze zdjęcie, przeczytałam nazwę produktu i się zastanawiałam 'ciekawe o czym jest ta książka'. Chyba lepiej pójdę spać;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś super kolory szmineczek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyków MUA nie znam, ale zgadzam się z kadik babik - piękne kolory pomadek, ten bardziej różowy szczególnie! ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń