wtorek, 12 lutego 2013

Zakupy z Alledrogeria :)

Przed chwilą był u mnie listonosz z paczką z Alledrogeria i postanowiłam Wam pokazać co kupiłam...


Pędzle Real Techniques by Samantha Chapman : shading brush ( 27 zł )  i setting brush (30 zł ). 
Już wiem, że nie są to moje ostatnie pędzle RT :)



Różowy Tangle Teezer ( 45 zł ), bardzo go lubię i to jest już mój drugi. Czesanie nim włosów jest o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze niż zwykłą szczotką :)


Batiste, suchy szampon 50 ml ( 7.90 zł ).  


Jestem zadowolona z moich zakupów i lubię kupować na Alledrogeria, bo zawsze przesyłka przychodzi ekspresowo, a ja to sobie bardzo cenię :)
x

15 komentarzy:

  1. kupiłaś normalnie wszystko to o czym ostatnio marzę ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle wyglądają super, ciekawe jak będą służyć ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tych pędzli, słyszałam już różne opinie i nie wiem czy zamawiać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez miałam obawy, ale nie zaluję i zamowię więcej :)

      Usuń
  4. fajne zakupy :) uwielbiam mięciutkie pędzelki RT i batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zakupy, ciekawią mnie te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię w końcu szczotkę TT, kupię!
    Fajne zakupy, pędzle cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zajrzeć do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tangle Teezer chodzi mi po głowie i chodzi i w końcu chyba tę szczotkę kupię :)
    A szampony suche Batiste uwielbiam, dla mnie są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu jeszcze nie probowalam. Mam nadzieje, ze u mnie tez sie sprawdzi :)

      Usuń
  9. Świetne zakupy. Najbardziej podobają mi się pędzle. Przydałoby mi się teraz kilka sztuk i zastanawiam się nad Real Techniques.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też szukam pędzli - dokładnie do różu/bronzera, może RT ma coś co mnie zainteresuje... A TT całkiem tani na tej stronie, może w końcu i ja się skuszę... daj znać jak sprawuje się u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ech pędzelki fajne, też mam ochotę na więcej:)

    OdpowiedzUsuń