piątek, 22 marca 2013

SEPHORA Jumbo Liner 12H Purple

Kolorowe kredki to ostatnio u mnie nowość, a pierwszą jaką postanowiłam kupić jest Sephora Jumbo Liner. Pokazywałam ją Wam ostatnio w moim poście zakupowym :)


Moja kredka jest w kolorze 15 Purple. Dla mnie jest to idealny śliwkowy odcień, który pięknie podkreśla moje zielone oczy :)


Kredka utrzymuje się bez bazy cały dzień na oku, aczkolwiek na linii wodnej już nie jest tak trwała. Nie rozmazuje się, nawet przy moich ostatnio bardzo łzawiących oczach, wytrzymała na swoim miejscu. Zasycha w tempie błyskawicznym, więc jeśli chcemy ją trochę rozetrzeć trzeba szybko działać.

Jestem zadowolona z trwałości i efektu jaki ta kredka daje na oczach. Nakładam ją głównie na dolną linię rzęs i wygląda to pięknie :) Obudziła się teraz we mnie chęć na kolejne... ale najpierw na mojej liście są MACowe Pearlglide'y :)

x

13 komentarzy:

  1. świetny kolor.Szkoda,że nie ma u mnie Sephory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te kredki. Mają przepiękne kolory i wytrzymują no moich powiekach cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek jest śliczny :)
    nie miałam od nich kredek jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio kupiłam sobie jumbo w kolorze zielonym i też jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor - chociaż nie używam kredek zbyt często - na taki mogłabym się skusić

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie nie używam, ale chyba zacznę. Ten kolor jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo taaak.. pearlglide'y są boskie *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor. Bardzo lubię te kredki, ostatnio wybrałam taką w kolorze złota ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslalam nad zlotą, ale doszlam do wniosku, ze i tak mam juz za duzo zlotych kosmetykow i nie wzielam :P

      Usuń
  9. Rzeczywiście wygląda zachęcająco. Nie miałam niczego z Sephory, więc lubię czytać o tych kosmetykach, których nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor piękny, ale mnie nie pasowalby, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie kazdemu taki kolor pasuje :(

      Usuń
  11. ja uwielbiam takie kolory! idealna kredka.

    OdpowiedzUsuń