poniedziałek, 4 marca 2013

Ulubieńcy lutego

Luty był krótkim miesiącem, więc pokażę Wam tylko kilku ulubieńców...


L'Oreal Color Infaillible  002 Hourglass Beige - zdecydowanie jeden z moich ulubionych cieni w tym miesiącu, pięknie rozświetla i jest bardzo trwały :)


PUPA mascara Vamp! - moja pierwsza mascara od tej marki, nie wiedziałam czego mam się po niej spodziewać, a zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Świetnie pogrubia i wydłuża, daje niesamowity efekt na rzęsach. Bardzo podoba mi się ten tusz i na pewno kupię pełnowymiarowe opakowanie.


MUA eyeliner z brokatem, nr 2 City of God - używam go prawie codziennie, bardzo lubię podkreślać nim dolną powiekę. Pisałam o nim TU



Dr. Brandt Microdermabrasion - produkt, z którego jestem chyba najbardziej zadowolona. Świetnie złuszcza martwy naskórek, dobrze radzi sobie z przebarwieniami i wygładza skórę. Skóra jest po nim gładka i miękka :)


MANGO Lady Rebel Rock Deluxe -  kwiatowo-orientalna woda toaletowa, w lutym cały czas jej używałam. Jak na wodę toaletową jest bardzo trwała, potrafi wytrzymać na mojej skórze prawie 12h :)


Real Techniques by Samantha Chapman, setting brush - używam tego pędzla do rozświetlacza oraz do rozcierania korektora pod oczami i w obu przypadkach ten pędzel sprawdza się rewelacyjnie


  
Etude House Drawing Eye Brow Brown - kredka do brwi bez której ostatnio nie mogę się obejść...


Jacy są Wasi ulubieńcy lutego? :)

14 komentarzy:

  1. po cienie Infalible wybieram się jak będzie promocja minus 40% w hebe:)Będziecie moje kochaniutkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super promocja :) szkoda, ze w krakowie nie ma hebe...

      Usuń
  2. Tony Moly - eyeliner żelowy, Etude House Precious Minerals BB Cream, Skin Food - Fermented Soy Sleeping Pack. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze sie blizej przyjrzec tym produktom hehe :)

      Usuń
  3. Na mojej liście również znalazłaby się woda toaletowa od Mango jednak w swojej lżejszej wersji :) Kupiłam ją przez przypadek na promocji w Sepchorze (59zł) i psikałam jak szalona cały miesiąc. Ah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta wersja jest troche za delikatna :P

      Usuń
  4. o właśnie ostatnio zastanawiałam się nad tą maskarą ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co widzę, bardzo fajne produkty. Ja się właśnie ostatnio zastanawiałam nad kredką do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Vamp leży i czeka;)ciekawi mnie dr.brandt- muszę poszperać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedlugo napisze cos wiecej o tym produkcie :)

      Usuń
  7. Chyba sobie kupię tego Dr. Branta jak tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe produkty, chcę ten pędzelek:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Color Infaillible uwielbiam właśnie ten odcień. :)

    OdpowiedzUsuń