wtorek, 9 kwietnia 2013

DR. BRANDT Dark Circles Away Collagen Eye Serum

Przyszedł czas na recenzję ostatniego już pełnowymiarowego produktu z zestawu DR. BRANDT Blockbuster, który zakupiłam w okresie świątecznym. Uwielbiam produkty do pielęgnacji okolic oczu więc byłam bardzo podekscytowana tym serum :)






Dark Circles Away to serum rozjaśniające, niwelujące oznaki zmęczonych i opuchniętych  oczu. Natychmiastowo poprawia koloryt, pomaga w walce z cieniami i workami pod oczami. Stymuluje mikrokrążenie, wzmacnia cienką i delikatną skórę oraz utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia.


Posiada aplikator w formie kulki, bardzo przyjemnie chłodzi okolicze oczu, a nadmiar produktu należy wklepać palcami. Oczywiście w zwiazku z tym, iż jest to serum, należy dodatkowo nałożyć na skórę krem.


Produkt jest w kolorze jasnego beżu, ale bez obaw... zaraz po rozsmarowaniu kolor ten znika.
Konsystencja jest lekka, a zapach niestety chemiczny i nieprzyjemny.


To co bardzo podoba mi się w tym produkcie to to, że faktycznie niweluje opuchnięcia pod oczami.  Codziennie rano skóra wygląda na wypoczętą, a efekt ten utrzymuje się cały dzień. 

Brzmi świetnie, prawda? Jest jednak jedno ALE... serum niesamowicie przesusza okolice oczu, nawet dobry krem nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego nawilżenia w tych miejscach. Po kilku godzinach miałam bardzo ściągniętą skórę, źle się z tym czułam i nie mogłam się doczekać aż wszystko zmyję i nałożę porządny nawilżacz.  Dodatkowo nie zauważyłam poprawy kolorytu i rozjaśnienia, które to miały być jednym z efektów regularnego stosowania Dark Circles Away.

Po odstawieniu tego serum moja skóra nadal jest lekko wysuszona, ale już nie tak bardzo jak podczas stosowania Dark Circles Away. Na początku wydawało się, że będzie to dobry produkt, który pomaga w walce z opuchniętymi okolicami oczu, prawda okazała się jednak inna. 


CENA:  ok. 300 zł/15ml


SKŁAD:
Water, Glycerin, Triheptanoin, Caprylyl Trimethicone, Triisostearin, Titanium Dioxide, Caprylyl/Capryl Glucoside, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Pfaffia Paniculata Root Extract, Polysorbate 20, Lecithin, Sorbitol, Glycine Soja (Soybean) Germ Extract, Ptychopetalum Olacoides Bark/Stem Extract, Lilium Candidum Flower Extract, Sodium Acrylates Copolymer, Alcohol, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Sodium Polymethacrylate, Glycine, Proline, Hydroxyproline, Alanine, Glutamic Acid, Arginine, Trilaurin, Diacetyl Boldine, Hydrogenated Polyisobutene, Ethylhexylglycerin, Phospholipids, Polyglyceryl-10 Stearate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Oleic Acid.

17 komentarzy:

  1. Nie znam się na takich kremach, ale wysuszanie okolic oczu to dla mnie poważny minus...
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę oczekiwałabym czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O produktach dr. brandta czytałam dużo pozytywnych opinii. Moja skóra w okolicach oczu i tak jest już mocno przesuszona, więc ten kosmetyk spowodowałby u mnie kompletną Saharę. To smutne, gdy tak drogie produkty okazują się kompletną porażką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo także produkt kompletnie nie dla mnie ;(

      Usuń
    2. ja nigdy nie mialam problemow z sucha skora pod oczami, wiec jestem troche w szoku, ze serum moze tak przesuszych te okolice :/ ciekawia mnie inne produkty dr. brandt, ale teraz troche sie boje :P

      Usuń
  4. A już się miałam zachwycać, jednak to przesuszanie, na mojej i tak suchej twarzy... Odpada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez liczylam, ze sie zachwyce, a tu taka porazka :/

      Usuń
  5. ale sprzęt, noo ale jakoś mnie nie skusił ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sprzet i aplikacja fajne, ale gorzej z efektami :P

      Usuń
  6. kurcze, wysuszające serum? brzmi dość średnio :/ szkoda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, bo poczatkowo myslalam, ze bedzie ideal :P a tu jednak zawsze cos...

      Usuń
  7. Szkoda, że okazał się średni, bo do tanich nie należy:(

    OdpowiedzUsuń
  8. wysuszanie skóry dla mnie dyskwalifikuje to serum na całej linii. od tego to juz tylko krok od wielkich zmarch;)o nie!

    OdpowiedzUsuń
  9. hey there and thank you for your information – I have
    certainly picked up anything new from right here. I did however expertise
    a few technical issues using this site, as I experienced to reload the web site lots of times previous to I could get it to load properly.
    I had been wondering if your hosting is OK? Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will often affect your placement in google and can damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my email and could look out for much more of your respective interesting content. Make sure you update this again soon.

    Here is my webpage :: that site

    OdpowiedzUsuń