poniedziałek, 15 kwietnia 2013

L'Oreal Rouge Shine Caresse, Juliet

Rouge Shine Caresse to seria błyszczyków w 8 intensywnych kolorach.


Nie jest to jednak typowy błyszczyk, bowiem posiada również cechy pomadki. Utrzymuje się zatem dłużej na ustach oraz daje mocnejszy kolor. Jednocześnie zapewnia ustom odpowiednie nawilżenie  i ich nie wysusza.


Mój kolor to Juliet czyli głęboka czerwień. W opakowaniu kolor ten wygląda na lekko różowy, jednak w zetknięciu ze skórą lub ustami te różowe tony znikają.


Trwałość tego błyszczyka jest bardzo dobra, utrzymuje się na moich ustach kilka godzin, a co najważniejsze nie klei się. Spokojnie można jeść i pić, a produkt zostaje cały czas na ustach. Ten efekt kolorystyczny utrzymuje się dzięki temu, iż Rouge Shine Caresse działa na zasadzie lip tint'a :)



Jest to świetny produkt i mam już w planach zakup kolejnych kolorów :)

20 komentarzy:

  1. Nie lubię błyszczyków, ale ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez za blyszczykami nie przepadam, ale ten jest zupelnie inny :)

      Usuń
  2. strasznie się napaliłam na te błyszczyki,ale na moich ustach wyglądają jakoś tak ponuro i wszystkie podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm dziwne, ja innych jeszcze nie sprawdzalam wiec nie wiem jak wygladalyby u mnie :P

      Usuń
  3. Genialny efekt :) Będę musiała koniecznie wypróbować nowy błyszczyk L'oreal :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest, ale ja w czerwieni wyglądam jak tania...ekhm...panna;) mam go w nudnym odcieniu i spisuje się świetnie szczególnie jeśli chodzi o twałosć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czerwieni zawsze sie bałam, ale od kiedy pomalowalam piewszy raz usta na ten kolor to teraz nosze prawie codziennie :P

      Usuń
  5. Pięknie wygląda, neonowe usta w wersji classic ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor boski, ależ mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak boski jest :) od razu wiedzialam, ze musze go miec :)

      Usuń
  7. ja mam odcień nr 200, jestem zachwycona tym błyszczykiem
    trwałość niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fantastycznie! Muszę go pooglądać z bliska! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny :) Uwielbiam czerwone kolorki na ustach

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!! Prezentuje sie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba jutro wpadnie w moje rece przez promocje rossmanowa!

    OdpowiedzUsuń