czwartek, 18 kwietnia 2013

Paczki z Korei :)

Czekałam... czekałam... i w końcu się doczekałam.  Przedwczoraj przyszły do mnie paczki z Korei :) Tym razem nie obeszło się bez problemów, ale przejdźmy do produktów...


Etude House Daily Mask Skin Yeast + Vitamin C (15$),  Etude House Daily Mask Skin Red Ginseng (15$)
Maski, które chodziły za mną już od dawna... jedna jest z witaminą C, a druga z kolagenem i Żeń-szeniem.



Missha Under Eye Brightener (6$)
Mój ulubiony korektor pod oczy :)

TONYMOLY BackStage Eye Liner #1 Black (9$) 
Zachciało mi się nowego eyelinera... postanowiłam, że tym razem kupię żelowy, bo takiego nigdy nie miałam, a ten z Tony Moly wyglądał całkiem przyjemnie :)


Lakierów w sumie zamówiłam 6, ale z przyczyn niezależnych ode mnie, dostałam tylko 3...
ETUDEHOUSE Dear My Party Nails, Party Lover (5$)

ETUDEHOUSE Dear My Party Nails, Trouble Maker (5$)

Missha The Style Nail Polish Gem Stone, 01 Ruby (5$)


Etude House, Sweet Recipe Candy Stick, 01 Strawberry Candy (7$)
Tutaj urzekło mnie urocze opakowanie :)

 

Etude House Look at my Eyes Pearl Shadow Base (7$)
 Perłowa baza, bardzo jestem ciekawa tego produktu :)






Próbki :)



37 komentarzy:

  1. A ten cukieras to jest błyszczyk? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blyszczyk i lip tint, jego kolor bardzo dlugo sie utrzymuje :)

      Usuń
    2. Aaaa, taka troszkę farbka jak w Beneficie :)

      Usuń
    3. troche tak, rozni sie tym, że jest w sztyfcie i zostawia nawilżającą warstwę :)

      Usuń
    4. opakowanie ten produkt ma prześwietne ;)

      Usuń
  2. lakiery i cukierek- mmmm coś dla mnie:D! korektor też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez najbardziej podobaja mi sie lakiery i cukierek :P

      Usuń
    2. ciekawe jak się będą spisywać;)

      Usuń
  3. Mam korektor i strasznie wysuszył mi skórę pod oczami.. I eyeliner - mój ulubiony, choć nie jest to głęboka czarna czerń, lecz lekko rozmyta z mikro drobinkami błyskotek. :) Lakiery - czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uzywam od dosc dawna i z moją skóra pod oczami jest wszystko w porzadku :) moze to kwestia skory

      Usuń
  4. cukierek przeuroczy :D a maseczek też jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też zamówiłam sobie dwa kosmetyki z serii Sweet Reciepe :)
    Mam to serum z Missha Time Revolution, ale póki co użyłam raz :>

    Co się stało z pozostałymi lakierami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa tygodnie po tym jak wg ebay wszystkie produkty "zostały wysłane", nagle okazalo sie, ze 2 lakierow nie ma w magazynie... i przez to czekalam na paczke prawie miesiac :/ ale pieniadze zostaly mi juz oddane :) a w kolejnej paczce, ktora zamawialam juz u innego sprzedawcy brakowalo 1 lakieru... i sprzedawca teraz nie odpowiada na moje mejle... :/

      A jakie kosmetyki zamowilas? Mnie kusi jeszcze bronzer i rozswietlacz :)

      Usuń
    2. :> no to nieźle, dobrze że chociaż część pieniędzy odzyskałaś. pocieszę Cię, że do mnie nie doszła przesyłka z peelingiem z Missha i sprzedawca ma mnie generalnie w. A że już po czasie na reklamacje to nie pozostaje mi nic innego niż się z tym oszustwem pogodzić (chyba,że ktoś na poczcie używa mojego peelingu ;o)
      Zamówiłam lakier miętowy z drobinkami i pomadko-błyszczyk. I teraz czekam z utęsknieniem na listonosza :>

      Usuń
  6. błyszczol najlepszy :) cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiły mnie maski! Będę czekała na ich recenzje. Przykro mi, że trzy lakiery do Ciebie nie dojechały...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam nic koreańskiego...

    Te lakiery wyglądają nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię markę Etude House, mają świetne róże - rozświetlacze i pudry w kulkach, a błyszczyki pachną cudownie cukierkami ;) Gratuluję łupów!

    OdpowiedzUsuń
  10. też chce taki błyszczyk :D podasz dokładne namiary? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego cukiereczka to bym chyba zjadła :)

    Ciekawią mnie bardzo te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa, jak się spiszą maseczki oraz wyglądu cukrowej laseczki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe zakupy ;D Coś więcej o tych maskach, bo jestem ich bardzo ciekawa ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako, że eyelinery w żelu uwielbiam to bardzo ciekawa jestem jak wypada ten z Tony Moly. A błyszczyk uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem bardzo zadowolona, bo ma wszystko co lubię czyli m.in. trwałość i głęboką czerń :)

      Usuń
  15. Lakier od Misshy wygląda intrygująco ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mnie ciekawiły eyelinery z Azji, wydaje mi się, że mogą być mega trudne do zmycia. Czy te paczuszki z maseczkami zawierają kilka sheetmasks czy ma to inną formę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazda maska zawiera 20 sheets, uzywa sie je codziennie przez okres 20 dni :)

      uzylam tego eyelinera juz 3 razy i nawet łatwo się go zmywa, trwałość ma super i jest to głęboka czerń więc jak na razie jestem zadowolona :)

      Usuń
  17. Lakiery cudne :) zresztą cała reszta też:) zamawiasz przez jakąś konkretną stronę czy przez ebay?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiam na ebay :) wiekszosc produktow zamówiłam u sprzedawcy cosmetic.love, którego zawsze polecam :)

      Usuń
    2. Podzielam Twoje zdanie na temat cosmetic.love :) kupowałam też w ich sklepie poza ebay i również wszystko poszło perfect :)

      Usuń
  18. Błyszczyk jest taki przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zaciekawiły mnie te kosmetyki:) Wszystko, a zwłaszcza lakiery, wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetna niespodzianka! A najlepsze lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń