wtorek, 16 kwietnia 2013

SEPHORA - zakupy :)

 Wybrałam się ostatnio do Sephora po piankę do mycia twarzy i oczywiście do koszyka wpadło też kilka innych produktów...



Estee Lauder Perfectly Clean, 110 zł
Moja ulubiona pianka, rewelacyjnie czyści buzię, wkrótce o niej napiszę :)


Estee Lauder Double Wear, 169 zł
Postanowiłam kupić sobie jakiś nowy odcień, wybrałam 12 Desert Beige :)


Sephora Intensive Instant Moisturizer, 59 zł
Kilka tygodni temu pokazywałam Wam go również w moich Sepohorowch zakupach... tak mi się spodobał, że kupiłam go ponownie :)


Sally Hansen Nailgrowth Miracle Serum, 49 zł
Coś dla moich paznokci, które ostatnio  są w kiepskim stanie... Mam nadzieję, że to się szybko zmieni :)


Zauważyłam fajne zniżki na kosmetyki Yes To, niektóre produkty można było kupić nawet prawie 3 razy taniej... postanowiłam więc coś wypróbować  :) Wszystkie ceny jakie podam są już cenami po zniżce.

Yes to Tomatoes volumizing Conditioner, 25 zł 


Zestaw Yes To Cucumbers, 35 zł
W zestawie znajdują się: żel pod oczy, chusteczki do zmywania makijażu i balsam do ust.


Yes To Carrots Softening Facial Mask, 35 zł


Próbki :)


A dziś przyszły długo przeze mnie wyczekiwane paczki z Korei... ale o nich będzie w następnym poście :)

21 komentarzy:

  1. musze miec ten zestaw yes to cucumber, szukam idealnych chusteczek do zmywania. Ta cena to jakas promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, normalnie ten zestaw kosztuje chyba 99 zł :)

      Usuń
  2. nie takie małe te zakupki :)
    ten pokału z Estee Lauder zawsze będzie mi się marzył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy :) A jak się sprawdza ten krem Sephory? Ładnie nawilża?
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze nawilża i odżywia skorę :) napisze o nim notke niedlugo :)

      Usuń
  4. Mam tę odżywkę do włosów i nie jestem z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. skusiłabym się na podkład i odżywkę do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy,szczególnie ciekawa jestem pianki od EL:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe kosmetyki. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zaglądnąć do mojej Sephory po produkty Yes To:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne produkty, szczególnie ta pianka EL jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  10. poszalało się co? i dobrze czasem trzeba, żeby nie zwariować. DWEL to juz nowa wersja prawda? zmieniło się cos w formule, czy tylko odcienie? z yes to.. się nie polubilismy, ale mam nadzieję, że Twoje doświadczenia będą lepsze;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. :) fajny kremik z Sephory :))
    bardzo jestem ciekawa tych skarbów z Korei :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. no no ładne zakupy poczyniłaś :) znów kusisz mnie tym Double Wear.. jest absolutnie nie dla mnie, ale chce mi się go na specjalne okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. spore zakupy :) miałam ten krem pod oczy, a w zasadzie żel z Yes To i średni był niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy! Piankę Estee Lauder też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa jak sprawuje sie facial mask ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W ktorej sephorze robisz zakupy?
    Ja wczoraj wydalam kwote taka jak TY i dostalam dwie male probki a jak poprosilam o zrobienie jeszcze jednej to pani na mnie nakrzyczala ;/ ;D

    OdpowiedzUsuń