środa, 3 kwietnia 2013

TONI & GUY GLAMOUR Moisturising Shine Spray

Jakiś czas temu wypatrzyłam w Rossmannie nabłyszczający i nawilżający spray od Toni & Guy... w związku z tym, że bardzo lubię testować produkty do włosów, nie mogłam przejść obok niego obojętnie :) 


Produkt znajduje się w 150ml plastikowej butelce i kosztuje ok. 40 zł


Skład oraz informacja od producenta :


Konsystencja tego spray'u jest dość tłusta i początkowo miałam obawy, iż przetłuści mi włosy. Nic takiego na szczęście się nie dzieje, a używam go na włosy w dużych ilościach :P Co do zapachu to jest on przyjemny i delikatny, charakterystyczny dla kosmetyków Toni & Guy. 

Włosy po nim faktycznie pięknie się błyszczą i są bardzo wygładzone, aczkolwiek nie zauważyłam żadnych właściwości nawilżających. Dla mnie nie stanowi to problemu, bo głównie chodzi mi o nabłyszczenie. W tym przypadku produkt sprawdza się świetnie i śmiało mogę go Wam polecić. 

Jeśli szukacie dobrego produktu nabłyszczającego to warto zwrócić na ten spray uwagę :)


14 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie miałam okazji zauważyć, a opinia brzmi zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie sprawdzałam, ale brzmi fajnie, szczególnie podczas "wiecznej zimy" ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. W takich sytuacjach żałuję, że moje włosy źle reagują na alkohol. Chętnie wzbogaciłabym swoją toaletkę o produkt zapewniający moim włosom intensywny blask;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje nawet dobrze znosza, chyba tylko jeden produkt z alkoholem zrobil pogrom na moich wlosach i teraz go unikam :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię produkty Toni & Guy, więc z przyjemnością przetestowałabym to cudo :) Pięknie błyszczące włosy latem będą wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie z ich produktami bywa roznie, aczkolwiek na bubel jeszcze nie trafilam :P

      Usuń
  5. ciekawy, może się skuszę kiedyś:]

    OdpowiedzUsuń
  6. dziwne, że nie przesusza włosów skoro ma na początku alkohol chociaż myślę, że większe spustoszenie byłoby gdyby położyło się taki produkt na skalp :P

    ze względu na brak aktualizacji bloggera musiałam przenieść blog na inny adres. http://marilynnandcosmetics.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry nabłyszczacz jak najbardziej by mi się przydał ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaje się do obserwatorów.
    Produkt nie tani, ale jeżeli jest skuteczny i dobry kupiłabym go :)
    Pozdrawiam,
    Zapraszam do mnie---->>> miche-lle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z serii szarej ale jakoś nie przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń