poniedziałek, 13 maja 2013

CHANEL, Le Volume De Chanel Mascara

Bardzo lubię kolorówkę Chanel, ale nigdy nie mialam styczności z ich tuszami do rzęs. Okazją do przetestowania Chanelowej maskary okazała się mianiaturka, którą jakiś czas temu dostałam :)


Le Volume De Chanel ma działanie wydłużające, pogrubiające i podkręcające. Dodatkowo odżywia i wzmacnia rzęsy.


Posiada gumową szczoteczkę, taką jak lubię :)


Maskara ładnie podkręca rzęsy i ma piękny, głęboki czarny kolor :)  Spodziewałam się jednak lepszego efektu pogrubiającego i wydłużającego... Nie podoba mi się też to, że skleja rzęsy  i czasami robi grudki. Jest to dobry tusz na co dzień i na pewno zużyję miniaturkę, aczkolwiek  wolę bardziej dramatyczny efekt :) 



Jak Wam się podoba  Le Volume De Chanel na rzęsach ? Ja  jestem nią trochę rozczarowana. 


26 komentarzy:

  1. Spodziewałam się efektu WOW< a tymczasem jest fajnie :)
    Już kiedyś chciałam spróbować czegoś lepszego ale kolejny post udowadnia mi, że nie warto wydawać tyle kasy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez spodziewałam się takeigo efektu... okazalo sie, ze to po prostu zwyklak :)

      Usuń
  2. Szkoda, że tak mocno skleja, ale za to jest niesamowicie czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No trochę robi owadzie nóżki, ale może z czasem się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomalowane ładnie, ale faktycznie jak skleja rzęsy to słabo ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za mocno skleja, ja muszę mieć rzęsy porozdzielane i bez grudek, bo dostaję szału ;) Swoją drogą co jest z tymi drogimi mascarami, że wcale nie są jakieś szałowe... Swego czasu dostałam w prezencie Lancome'a Hypnose i byłam rozczarowana - efekt nic ponad to, co można uzyskać popularnymi tuszami z drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiekszosc drogich maskar sie u mnie wasnie nie sprawdza, a drogeryjne tak... dziwne

      Usuń
    2. Dowód na to, że padamy ofiarami marketingu i płacimy tylko za markę ;)

      Usuń
  6. znając siebie miałabym sklejone rzesy w jedna całość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy pierwszym uzyciu tej maskary wlasnie taki efekt uzyskalam :D

      Usuń
  7. miałam na niego przez chwilę ochotę, ale nie lubię sklejaczy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez go chcialam, zanim dostalam miniaturke... ale dobrze, ze sie powstrzymalam z zakupem :P

      Usuń
  8. wysche, i bedzie lepiej, jak z kazdym tuszem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba faktycznie rozczarowuje...

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt mi się nie podoba, wolę bardziej rozczesane rzęsy:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie skuszę się. Po Chanel należy spodziewać się więcej a nie gluta robiącego grudki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest najgorzej :):)
    Śliczne masz oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od produktów z tej półki cenowej oczekuję świetnej jakości. Posklejane rzęsy nie świadczą zbyt dobrze o maskarze, dlatego nie zdecyduję się na zakup tego produktu. Chanel ma w swojej ofercie lepsze tusze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. po Chanel faktycznie spodziewałabym się czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor ma ładny, ale te klumpy na szczycie rzęs a feeee ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Troszeczkę skleił to prawda, ale mam nadzieje, że trochę wyschnie i będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń