wtorek, 28 maja 2013

Zakupy Rossmann -40%

Jak pewnie wszyscy już wiedzą do 29 maja w Rossmannie jest -40% na makijaż i pielęgnację twarzy.
Ja skusiłam się tylko na kilka produktów, które od jakiegoś czasu chciałam spróbować :)


BOURJOIS podkład 123 Perfect ( 30zł ) i czekoladowy bronzer Delice de Poudre ( 35zł )



Maybelline maskara The Rocket ( 16zł ) i cień Color Tatto 24HR ( 14zł )


 RIMMEL  korektor Match Perfection ( 17zł ) i cień 200 spicy bronze ( 10zł )


Przy okazji wstąpiłam też do Lawendowej Mydlarni po sól i olejek do kąpieli oraz mydełko pomarańczowe :)


A Wy skorzystałyście już z rossmannowej promocji ? :)

40 komentarzy:

  1. pewnie, że tak, dwa razy, ale jutro idę trzeci raz po olejek z Soraya do twarzy i może lakier do ust Apocalypse;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekoladowy bronzer wygląda pysznie :) mam nadzieje że w czerwcu też będą takie promocje jak będę na urlopie w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak, 2 razy i już więcej nie pójdę :)
    Bo ciągle coś ciekawego się wypatrzy a potem wszystko ląduje w koszyczku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie, dlatego po tych zakupach przez reszte dni staralam sie nie zblizac za bardzo do rossa, bo wiedzialam, jak to sie moze skonczyc :P

      Usuń
  4. ja postanowiłam odpuścić. Świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam i mam nadzieję, że uda mi się unikać Rossmanna do końca tej promocji :P Niby wszystko mam, ale pryz takiej promocji łatwo zgłupieć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja codziennie mijam rossmanna, ale sie powstrzymuje :P

      Usuń
  6. Świetne zakupy! Cienie w kremie z Maybelline bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohh cudowności! A ten czekoladowy bronzer !! Zachciało mi się aż czekolady ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam nawet dwa razy na tej promocji, zastanawiam się, by jutro znowu nie pójść :o Zawsze znajdzie się coś co mi się przyda :D A portfel cierpi i cierpi :<

    OdpowiedzUsuń
  9. color tatto sa swietne ja dokupilam sobie czarny, ten tez mam. Trzymaja mi sie caly dzien. Dzis bylam w Sephorze, zbankrutuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez je lubie, u mnie szczegolnie sprawdzaja sie latem :)

      Usuń
  10. ten czekoladowy bronzer wygląda mniamusnie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciezko mi jest nie myslec o czekoladzie jak sie nim maluje :P

      Usuń
    2. ale przynajmniej dupsko nie rośnie od malowania ale już od jedzenia czekolady owszem ;D

      Usuń
  11. tez uzywam ten podklad od burzuja i go uwielbiam nawet znalazl sie u mnie w ulubiencach maja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam wczoraj drugi raz, zaraz będę dodawać drugi wpis ... jedno jest pewne, ekpia Rossmanna zaciera łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bronzer miałam i był świetny ;) a do Rossmanna to chyba jutro jeszcze zajdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. znam podkład,był okej,tylko strasznie ciemniał:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u to niedobrze, bo kupilam stosunkowo ciemny odcien jak na mnie i jeszcze jak mi bedzie ciemnial na twarzy... no coz pewnie zostawie go na lato :P

      Usuń
  15. Bronzer Bourjois był moim pierwszym i bardzo go lubię:) Potem trochę twardnieje, ale nie polecam go zeskrobywać, bo robi potem plamy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie odwiedzilam Rossmana bo zapomnialam zupelnie,ze moge tam dostac czekoladke Boiurjois!!
    Marzy mi sie od dawna,jakie masz pierwsze wrazenia o niej ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie jest super, daje ladny i delikatny odcien brazu, latwo sie blenduje, nie robi plam :)

      Usuń
  17. Niezłe zakupy ;) Bronzer wygląda wspaniale ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Smakowicie wygląda ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a u mnie nie ma szafy BOURJOIS;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bronzer czekoladka jest super, mam go :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czekoladkę mam i uwielbiam ;)
    a Rocket to dla mnie jedna, wielka pomyłka.. pod brwiami mam po kilkunastu min już :( odbija się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzylam go juz kilka razy i u mnie niestety tez odbija sie pod brwiami :(

      Usuń
  22. A w moim Rossmannie nie ma Bourjois :( Ja kupiłam puder, tusz do rzęs i lakier do paznokci ;) Zostałaś otagowana na moim blogu, zapraszam do zabawy (: http://glossyjar.blogspot.com/2013/05/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne łupy, brozerek z BOURJOIS wygląda słodko ;)Oczywiście też skusiłam się na małe co nie co z Rossa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupiłam tylko lakier do ust L'oreala i nie planuję innych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tylko kupiłam czarną kredkę z wibo

    OdpowiedzUsuń
  26. kurczę, podoba mi się ten czekoladowy bronzer :D

    OdpowiedzUsuń
  27. zastanawiałam się nad tym czekoladowym bronzerem, ale w końcu wzięłam róż w odcieniu odpowiednim do konturowania :) rakietową maskarę już mam i jestem z niej bardzo zadowolona, chociaż nie nadaje się do malowania dolnych rzęs - czasami łzawią mi oczy i jest potem mała panda :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. ech u mnie tego bronzera nie było. Przyjemne zdobycze:]

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zakupy :) ten bronzer wygląda ciekawie :) szkoda, że w moim mieście nie ma Roosmann'a :( Ciekawy blog :) zaczynam obserwować i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten bronzerek wymiata :)
    I uwielbiam wszelkiego rodzaju mydlarnie, taka moja słabostka, a w tej jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń