wtorek, 18 czerwca 2013

SEPHORA Intensive Instant Moisturizer

Cześć Dziewczyny :)
Trochę mnie nie było... a wszystko przez uroki sesji letniej. Teraz już powoli wracam do regularnego blogowania i odwiedzania Waszych blogów :)

Dziś przedstawię Wam mój ostatnio ulubiony krem Sephora Intensive Instant Moisturizer.


Krem dostajemy w solidnym, uroczym, różowym opakowaniu o pojemności 50ml.
Jest to krem przeznaczony do wszystkich rodzajów cer, nawet tych wrażliwych. Zawiera naturalny nawilżający składnik, który daje długotrawały i natychmiastowy efekt. Nie zawiera parabenów.


Konsystencja jest średnio gęsta, a zapach jest delikatny i kremowy.


Skład:


Krem zaraz po nałożeniu przynosi ulgę i pięknie nawilża. Nie zostawia tłustego filmu, przez co idealnie nadaje się pod podkład oraz nie powoduje u mnie szybszego świecenia. Jest świetny właśnie na okres wiosenno-letni. Nie zapycha i bardzo dobrze radzi sobie z suchymi partiami na twarzy, zapewniając odpowiednie nawilżenie. Używam go w duecie z równie rewelacyjnym Sephora Instant Refreshing Toner. Polecam go szczególnie osobom z cerą mieszaną oraz tłustą.

Cena: 59zł w Sephora

Znacie ten krem? :)

16 komentarzy:

  1. miałam jego sporo próbek i baaaardzo się lubiliśmy! świetny krem za niezłą kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nim parę pozytywnych recencji, ale póki co nie kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak skończę obecne to może go kupie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę się przekonać do kosmetyków pielęgnacyjnych marki Sephora :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo dlugo nie zwracalam na nie uwagi i tez jest mi ciezko sie przekonac, bo wiele z ich produktow sie u mnie nie sprawdzilo... ale na pewno ten krem, tonik i dwufazowka sa godne uwagi :)

      Usuń
  5. Chyba się na niego skuszę.Zachęcił mnie fakt że dobrze nawilża a przy okazji nie zapycha.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś go z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam go zimę. Jest znakomity. Na co dzień lubię jego lżejszą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam za bardzo, ale wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne opakowanie ma ten kremik, aż chce się używać :) Ale nie znam go, zresztą w ogóle jeżeli chodzi o pielęgnacje z Sephora to jeszcze nie miałam okazji niczego używać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam go kiedyś, ale to było tak dawno temu, że nic nie pamiętam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, tym bardziej, że nie ma parabenów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nie znam pielęgnacji Sephora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam jego próbkę i uważam, że jest świetny! Na pewno go kupię jak już trochę opróżnię swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten krem jest moim numerem jeden!! Mam cerę mieszaną, fakt, nie zapycha i SUPER nawilża. Zawsze do niego wracam i robię spory zapas jak jest w dobrej cenie w Sephorze;)

    OdpowiedzUsuń